תרבות ופנאי

ליאור סושרד לעדן גולן: "תעיפי אותם כמו הוריקן"

כוכבי הביצה מברכים את עדן גולן ואת יוצרי השיר "הוריקן", שייצג את ישראל באירוויזיון הקרוב. ליאור סושרד מסר לגולן: "תהני מהחוויה המשוגעת הזאת, אנחנו מאחורייך". רן דנקר הוסיף: "מגיע לנו להיות שם מול כולם בגאווה ומוסיקה"
רוני שיינר | 
ליאור סושרד (צילום פיני סילוק)
כוכבי הביצה לא נותרו אדישים להשמעת הבכורה של השיר "הוריקן", אותו תבצע עדן גולן באירוויזיון שיתקיים השנה בשבדיה.
ליאור סושרד, שהנחה אמש את משדר במסגרתו נחשף לראשונה השיר, כתב הלילה לגולן: "עדן ימהממת, ריגשת אותי היום, ואני בטוח שלא רק אותי אלא את כל מדינת ישראל". הוא הוסיף: "תהני מהחוויה המשוגעת הזאת, אנחנו מאחורייך". 
 
רן דנקר התייחס ליוצרי השיר, אבי אוחיון, קרן פלס וסתיו בגר, כשכתב: "חברי המוכשרים כתבו לעדן גולן ההורסת שיר מטורף. לשמוע אותו ולפרגן. מגיע לה, מגיע לנו עם ישראל להיות שם מול כולם, בגאווה ומוסיקה". 
השחקנית טלי אורן כתבה: "מאוד אהבתי! השיר הזה מצליח להעביר גם אחרי ששינו לו את המילים- בדיוק את התחושה הפנימית הכל כך מורכבת וקשה. עדן מדהימה וכובשת".  
במקביל לתגובות שגולן מקבלת מהקולגות לתעשייה, מקבל השיר "הוריקן" אהדה ותמיכה מצד חובבי האירוויזיון.
רבים בצד הפלסטיני נמצאים בקונפליקט ובתחושות מעורבות. "אני שונא להגיד את זה, אבל אני דווקא די אוהב את השיר של ישראל ובדרך כלל אני לא כל כך אוהב בלדות. עם זאת, אני לא רואה את זה כשיר כי זה ישראל", כתב אחד מהם. 
אמש, במהלך מסיבת עיתונאים, גולן שיתפה: "אני לא נאיבית, אני יודעת מה התגובות כלפינו בעולם. אני יודעת מה המציאות שלצערי היא לא משמחת. מה שחשוב לי זה לתת את הביצוע הכי טוב ולייצג אותנו בכבוד. אני מאמינה שהמוזיקה מאחדת ומדברת בשפה משלה". 
לשאלה האם אולי השנה לא היה צריך לשלוח נציג ישראלי לאירוויזיון, השיבה גולן: "אני חושבת שדווקא השנה חשוב יותר מכל שנה שנהייה שם, שנעמוד שם בגאווה, עם כבוד ונראה את הנוכחות שלנו". קרן פלס הוסיפה: "זו לא רק שנת אבל אלא גם מאבק, וזה בין היתר נועד כדי שהקול שלנו יישמע. מתוך הרצון לפרוח מחדש, כמו בקיבוץ בארי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה