תרבות ופנאי

ערב טוב קיסריה: ישראל קטורזה ושלום אסייג בערב משותף

פרסום ראשון: ישראל קטורזה ושלום אסייג מאחדים כוחות: השניים סגרו ערב סטנד אפ משותף, שיתקיים בקיץ הקרוב באמפי קיסריה. שלום: "אני וישראל התחלנו יחד על אותה במה בשנת 93 ונשארנו חברים כל השנים האלה, עכשיו הגיע הזמן לעמוד שוב על אותה במה יחד"
רוני שיינר |  1
שלום אסייג, ישראל קטורזה (צילום ויקיפדיה/ Pini Siluk, אביגיל עוזי, יחצ)
ישראל קטורזה ושלום אסייג, מגדולי הקומיקאים בארץ, חתמו לאחרונה חוזה סביב ערב סטנד אפ  משותף, שיתקיים בחודש יולי הקרוב באמפי קיסריה. השניים יחלקו את אותה הבמה, באמפי שנחשב לסמל סטטוס יוקרתי ונחשק מאוד בקרב אמני ישראל. 
שלום אסייג אישר את הידיעה ומסר: "כיף גדול, מחכה לזה בהתרגשות רבה. אני וישראל התחלנו יחד על אותה במה בשנת 93 ונשארנו חברים כל השנים האלה, עכשיו הגיע הזמן לעמוד שוב על אותה במה יחד". 
מאז תחילת המלחמה, הקפידו אסייג וקטורזה לבקר פצועים ולהופיע בהתנדבות בפני לוחמים ומפונים. בראיון לעיתונאי ערן סויסה בחודש ינואר האחרון, סיפר אסייג: "יש לנו קבוצת ווטסאפ של כל הקומיקאים, והקבוצה הזאת עסוקה כל היום בהתנדבויות, בביקורי פצועים בבתי חולים, בבידור חיילים וכל מה שצריך. כולם נרתמים שם".
על הישרדות כלכלית בעת מלחמה, סיפר אסייג: "לא הכנסנו כסף, אבל שילך כפרה על כל שערה של חייל בעם ישראל. אני מסתכל על מה שמשפחות אחרות עוברות ואומר ברוך השם על מה שיש לנו. נעבוד ונחזיר ויהיה טוב. ככה אני רואה את הדברים. עזוב אותי, אני רואה את המילואימניקים שנמצאים בעזה בסכנת חיים והעסקים שלהם בעורף קורסים, אז מי אני שאתלונן?".   

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה כיף אני ממש אוהבת את שניהם
    אחת 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי נפתחת המכירה?
    סגור