תרבות ופנאי

האירוויזיון בסכנה? סוכל פיגוע טרור אסלאמי - במרכז שבדיה

שני אזרחים אפגניים בני 23 ו-30 המזוהים עם מחוז ח'וראסאן, השלוחה האפגנית לטרור סלפי, נעצרו והועברו לבית המשפט בקרלסרוהה, גרמניה, לאחר שנחשדו בתכנון שריפה במשרדי המשטרה ובמשרדים נוספים באזור בית הנבחרים השבדי
מערכת ice |  2
עדן גולן (צילום יוטיוב/ כאן 11)
על רקע תחרות האירוויזיון שעתידה להיערך במדינה בחודש מאי, שני אזרחים אפגניים בני 23 ו-30 המזוהים עם מחוז ח'וראסאן, השלוחה האפגנית לטרור סלפי, נעצרו והועברו לבית המשפט בקרלסרוהה, גרמניה, לאחר שנחשדו בתכנון שריפה במשרדי המשטרה ובמשרדים נוספים באזור בית הנבחרים השבדי. הדברים אושרו ע"י אינס פטרסון, דוברת משרד התביעות הלאומי של שבדיה.
פטרסון ציינה כי על פי החשד שריפת הקוראן שהתרחשה לאחרונה בשבדיה היא המניע העיקרי לתכנון התקיפה ע"י השניים. משטרת שבדיה לא הגיבה למאורע ודובר העיתונות בשירות הביטחון השבדי (SAPO) הפנה את המעוניינים בתגובה לרשויות גרמניה. על פי דיווחי העיתון השבדי "דר ספיגל", תוכניתם של השניים מקושרת עם זרם האיסלאם הרדיקלי.
 
ראש מערך הביטחון בבית הנבחרים השבדי מסר בקצרה: "אנו נושאים את ההנחות לאיום מתמשך ונוטלים את אמות המידה הביטחוניות בהתאם. יש לנו שיתוף פעולה טוב מאוד עם מגוון רשויות, כמו: המשטרה ומשטר הביטחון. אנו לא מגיבים על פרטים אודות עבודתנו הביטחונית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סוכל
    אבי 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שבוכל ולא בוצע הפיגוע.אולי סוף סוף היו מבינים על איזה חיות אדם מדובר
    סגור
  • 1.
    טירור באירופה
    יושר 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסוף גם באירופה יסבלו מטרור זה עניין של זמן
    סגור