תרבות ופנאי

נסרין קדרי חוטפת מכה קשה: מדוע מופע הענק בוטל ברגע האחרון?

הזמרת האהובה נסרין קדרי, אמורה הייתה להופיע במסיבת פורים לעיניי אלפי משתתפים, אך בפועל המופע בוטל ברגע האחרון אחרי שההפקה לא העבירה את התשלום לזמרת למרות ההבטחות
מערכת ice | 
נסרין קדרי (צילום טל עבודי)
הזמרת האהובה נסרין קדרי, אמורה הייתה להופיע אתמול (ראשון) במסיבה לרגל חג הפורים בהשתתפות של אלפי אנשים בצפון הארץ, אלא שדרמה גדולה התרחשה רגע לפני המופע, שבוטל ברגע האחרון.
על פי פרסום של גיל משעלי ב"מאקו", הסיבה לביטול ההופעה ברגע האחרון מגיעה אחרי שקדרי למעשה לא קיבלה תשלום על עבודתה. על פי הדיווח, הפקת המופע עשתה "סולד אאוט" ומכרה למעשה את כל הכרטיסים שהוקצו למופע, אלפים במספר, אך היא הפרה את תנאי החוזה שנחתם בין הצדדים.
 
הנושא הזה לא עלה על סדר היום רק ביום ההופעה. למעשה, במשך מספר שבועות אנשיה של קדרי פנו אל הפקת המופע כדי להסדיר את נושא התשלום. על פי הדיווח, ביום המופע טענו אנשי ההפקה כי הם אכן העבירו את התשלום לנסרין קדרי, אך לטענת הזמרת ואנשיה מדובר בשקר והכסף כלל לא עבר. 
למעשה, רק כמה שעות לפני המופע, קדרי ואנשיה, שכבר הגיעו להופעה עצמה, גילו את העניין והחליטו שלא לעולות להופיע ולבטל את המופע. מדובר במכה לזמרת שכידוע בעקבות המלחמה, אין לה מספיק הופעות והיא בעיקר מופיעה בחינם מול חיילים ומפונים. כמו כן, מדובר בפגיעה גם בקהל, שכן הם שילמו עבור כרטיס להופעה של נסרין קדרי שבפועל לא התקיימה בסופו של דבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה