תרבות ופנאי

עומר אדם בטירוף: מופע נוסף נפתח בפארק הירקון

שעה וחצי אחרי שנפתחה מכירת הכרטיסים למופע פארק הירקון של עומר אדם, הזמר מודיע על פתיחה של תאריך נוסף. מתי יתקיים המופע השני בפארק?
שירה יום טוב | 
עומר אדם (צילום אינסטגרם)
עומר אדם רק הכריז על מופע פארק הירקון שייערך עוד פחות מחודש, ואחרי שנרש, כצפוי, עומס ברכישת הכרטיסים, מופע נוסף נפתח ומכירת הכרטיסים תתחיל בקרוב. שעה אחרי פתיחת מכירת הכרטיסים באתר קופת תל אביב, התורים עומדים על מעל ל-100 אלף ממתינים בתור ובדקות האחרונות נוספה הודעה לעמוד ההמתנה שעשרות אלפים ממתינים בו.
עומר אדם משיק את מופע פארק הירקון שלו, אחרי הבטחה לבניית היכל ייחודי 360 מעלות, תוצאה של הביקורת מהמופע בשנה שעברה שגרר את הזמר לחלק כרטיסים בחינם למאוכזבי המופע שהרגישו כי ההפקה בפארק לא הצליחה למלא את ייעודה ולא ניתן היה להינות מההופעה בשל העומס.
כעת, לממתינים לכרטיסים נכתב כי לצד המופע הראשון שפורסם, צפוי להיפתח מופע נוסף בפארק שיתקיים בתאריך ה-16/4, יום אחרי המופע הראשון, ונראה כי לא מדובר במילה האחרונה של הטור הזה.
אדם השיק את המופע, שצפוי להפוך לטור וכתב: "שותפים אהובים שלי, הרבה זמן שאני מת לראות אתכם כבר, מתגעגע להופעות ולביחד שלנו. חייב לשתף אתכם שהיו לנו הרבה מחשבות ושיקולים, אם לפתוח הופעה או לא, אם זה מתאים ואולי לא".
 

עוד הוא המשיך: "ואחרי הרבה מחשבות ובאמת שאחרי המון הודעות שאני מקבל ממכם, החלטנו שהדבר הנכון לעשות זה לפתוח מופע למרות הקושי ולהוכיח שאנחנו חזקים כעם וכמדינה. נעשה מופע ונחזור לשיר ביחד, לבכות ביחד, לשמוח ביחד והכי חשוב להתפלל ביחד בעוצמה גדולה לחזרתם של כל החטופים עכשיו, להצלחה של צה”ל וכוחות הביטחון, להחלמה של כל הפצועים ולחזרה של המפונים ושל השגרה של כולנו".
 
לסיום כתב: "אין לכם מושג איך אני מתגעגע אליכם. הכנו לכם הפעם גם משהו באמת מיוחד וכדי שיהיה לכולם נוח עם אווירה חמה, אנחנו בונים ״ארנה בפארק הירקון״, ככה כולם יהיו קרובים, מסודרים וכמובן ב-360. עכשיו שמעו טוב מה אני אומר לכם, פתיחת שערים 18:00 וההופעה מתחילה בדיוק בזמן בע״ה ומי שמאחר אני קונס אותו. המכירה תתחיל מחר ב10:00 אוהב אתכם ומחכה לכם, רק שלכם...אני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה