תרבות ופנאי

ענקית הספנות MSC Cruises מודיעה: אטרקציה חדשה וייחודית בספינה

MSC Cruises הודיעה על חווית אקסטרים ראשונה מסוגה על אוניית  MSC World America. אטרקציה חדשנית שתתנשא לגובה של 50 מטר מעל האוקיינוס, על סיפון אוניית הMSC World America- אוניית הדגל החדשה של MSC Cruises , שצפויה להיכנס לשירות באפריל 2025
מערכת ice | 
ענקית הספנות MSC Cruises (צילום יחצ MSC)
 MSC Cruises חשפה אתמול אטרקציה חדשנית, ה-Cliffhanger, מתקן הנדנדות הראשון מסוגו באוקיינוס. המתקן יתנשא מעל הסיפון העליון של אוניית הדגל החדשה בצי, ה-MSC World America, בלב מתחם המשפחות וימשוך אליו את חובבי האדרנלין.

(קרדיט - יח"צ)
הנוסעים במתקן יתחילו את הנסיעה בארבעת המושבים של הCliffhanger - לפני שזרועות המתקן הממונעות ירימו אותם אל עמדת ההתחלה ומשם למעלה ומעבר לגבולות האונייה. לאחר מכן, הנוסעים יונעו קדימה ואחורה, בגובה של 50 מטר מעל קו המים. מדובר בחוויית אקסטרים ייחודית לנוסעים שירחפו בין שמיים וים.
 
MSC World America צפויה להפוך לאוניית הדגל החדשה של MSC Cruises החל מאפריל 2025. האורחים יגלו חווית שייט חדשה במפגש עם שבעה אזורים ייחודיים, כל אחד עם האווירה, המתקנים והחוויות שלו. האזורים של ה-MSC World America יאפשרו לכל אורח בכל גיל, לבחור את החופשה שתתאים להעדפותיו האישיות כדי להפיק את המרב מהחופשה באונייה.
באפריל 2025 MSC World America תחל להפליג מחופי ארצות-הברית. בעונת הבכורה, האונייה מתוכננת תפליג ממיאמי במסלולים של 7 לילות אל היעדים הנחשקים ביותר באיים הקריביים ובבהאמס, כולל עצירות באי הפרטי של החברה - השמורה הימית Ocean Cay שבבהאמס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה