תרבות ופנאי

עומר אדם מקבל חיזוק מבת הזוג: "גאה בך כל כך"

יעל שלביה שולחת חיזוק וירטואלי לעומר אדם, לאחר שהודיע רשמית על דחיית המופע שהיה אמור להתקיים הערב: "גאה בך כל כך, מה לא עשית? כל הופעה הולכת להיות יותר מרגשת ושמחה מהשנייה"

רוני שיינר | 
יעל שלביה, עומר אדם (צילום אינסטגרם/ יעל שלביה, עומר אדם)
הבוקר עדכן עומר אדם את רוכשי הכרטיסים להופעתו הראשונה בפארק הירקון, כי המופע שהיה אמור להתקיים הערב (ב') נדחה ליום חמישי הקרוב. 
"בוקר טוב שותפים שלי", כתב אדם, "מה לא עשינו? מה לא ניסינו לעשות כדי שהמופע יתקיים היום? אבל במציאות המשוגעת הזאת... אין מה לעשות... נאלצים להודיע על דחיית המופע". 
 
לפני זמן קצר קיבל אדם תמיכה מבת זוגו, הדוגמנית יעל שלביה, שכתבה: "גאה בך כל כך, מה לא עשית? כל הופעה הולכת להיות יותר מרגשת ושמחה מהשנייה". 

הסטורי שהעלתה יעל שלביה (אינסטגרם)
נזכיר, הופעתו הראשונה של אדם תוכננה להתקיים הערב, אולם בצל ההיערכות למתקפה מאיראן, פיקוד העורף הודיע בשבת על שורת מגבלות, שאחת מהן היא הגבלת התקהלויות לאלף אנשים, עד יום שני בשעה 23:00. לכן, נאלץ אדם לדחות את הופעתו הראשונה.
אחרי פרסום הודעת פיקוד העורף, הגיב אדם באינסטגרם: "שבוע טוב שותפים שלי. טוב שמעו, לזה לא ציפינו. יצאו הנחיות חדשות ליומיים הקרובים. וכמובן שהכי חשוב הביטחון של כולנו. אז קודם כל, שמרו על עצמכם ותשמעו להנחיות. מחר נהיה יותר חכמים ונעדכן על תאריך חלופי להופעה של יום שני. ובע"ה נקווה שהכל יהיה טוב. תרבו בתפילות, הכל יהיה בסדר בע"ה. עם ישראל חי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה