תרבות ופנאי

עומר אדם מקבל תמיכה ממקום לא צפוי: "לא יודעים מה אנחנו עוברים"

עומר אדם חווה שבוע לא פשוט, בו המופע שלו בפארק הירקון בוטל מספר פעמים. מי שיצאה להגנתו של הזמר היא נסרין קדרי, שכתבה בין היתר כי "כולם במרתון עד התאריך שנקבע. והפחד הכי גדול הוא שיקרה משהו שיהרוס את זה, לא משנה מה.  אנחנו צריכים מהקהל שלנו רק דבר אחד - את החיבוק וההבנה שלו. זה שווה עולם"
מערכת ice |  1
עומר אדם (צילום מסך חדשות 13)
אחרי שעומר אדם כבר עדכן על המופע בפארק הירקון שתוכנן להיום (שני), אולם זה נדחה בעקבות הנחיות פיקוד העורף, הוא העלה פוסט לאינסטגרם שלו הלילה ובישר כי המופע החדש יתקיים במקום זאת ביום חמישי. אלא, שאחרי שלא מעט מעריצים ביקרו את ההתראה הקצרה, הוא מחק את הפוסט עם או בלי קשר, ובקרוב יודיע על תאריך חדש למופעים שלו בפארק הירקון.
אחרי כל הסאגה שלא נגמר וחוסר המזל של הזמר, מי שיצאה להגנתו היום היא לא אחרת מאשר נסרין קדרי, הזמרת האהובה, שגם לה התבטל לאחרונה מופע בדקה ה-90. קדרי העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה ובו היא כתבה: "אם רק האנשים בבית היו יכולים לדעת כמה לילות ללא שינה אנחנו עוברים לפני מופעים גדולים, כמה לחצים, שאלות, ציפיות, בחירת שירים, נגנים, אמנים אורחים, תלבושות, חזרות, מסכים, וידיאו ארט".
 
עוד הוסיפה וכתבה הזמרת: "אפילו על הפנס הכי קטן שאתם כנראה אפילו לא שמים לב אליו על הבמה, אנחנו חושבים ומתכננים הכל. יש מאחורינו כמות ענקית של אנשים צוות שעובדים מסביב לשעון כדי להגשים את כל החלומות הכי פרועים שלנו על הבמה. כולם במרתון עד התאריך שנקבע. והפחד הכי גדול הוא שיקרה משהו שיהרוס את זה, לא משנה מה. משנת הקורונה ועד המצב הביטחוני הרגיש במדינה. בדור שלנו הכל קרה וזו המציאות שאנחנו חיים בה ובתוך כל זה, אנחנו צריכים מהקהל שלנו רק דבר אחד - את החיבוק וההבנה שלו. זה שווה עולם". 
עוד כתבה כי "אנחנו שומעים הכל, קוראים הכל. יש דברים שהם לא בשליטה שלנו. בשבילכם זז תאריך - בשבילנו זז משהו בלב. תהיו רגישים ואל תשכחו שהמטרה היא פשוט לבוא, להשתחרר ולשמוח לערב אחד שבשבילנו הוא הכי חשוב שיש, במציאות הקשה שכולנו חיים בה בשנה הזו במיוחד. תהיו רגישים וטובים. יש לנו אחד את השני והכוח שלנו הוא באחדות שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא כלכך תרם למען החיילים אז הביטול זה לא באשמתו תבינו (ל"ת)
    טליה 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור