תרבות ופנאי

ברשת 13 חוגגים: זו התוכנית החדשה שתצליח להביא את הרייטינג?

ברשת 13 צפויה לעלות תוכנית דוקו ריאליטי בשם "ווארט" (ביידיש: מילה), אשר תעסוק בעולם השידורים במגזר החרדי. את התוכנית תוביל "מועצת השדכנים" שתנסה להביא את הרווקים והרווקות לחתונה המיוחלת. התוכנית תעלה לשידור החל מה-20.5 ותשודר בשעה 21:30
מערכת ice | 
בניין רשת 13 (צילום מערכת אייס)
במקביל לשידורי תוכנית הריאליטי "פקין אקספרס" ברשת 13 מעדכנים כי בקרוב תעלה אצלם תוכנית דוקו חדשה אשר תעלה לשידור החל מה-20.5 ותשודר בשעה 21:30, והיא תעסוק בעולם השידוכים במגזר החרדי – עד לחתונה המיוחלת. התוכנית תיקרא "ווארט", ביידיש – 'מילה', כלומר סגירה באופן סופי של השידוך. למעשה כל צד ייתן את 'המילה' שלו ובכך תוכרז חתונה. 
את התוכנית תוביל "מועצת השדכנים" ובראשם יקי רייסנר ושרה פכטר, שדכנים מובילים בעולם החרדי אשר ינסו להביא את הרווקים והרווקות לאירוסים ולאחר מכן לחתונה. במהלך התוכנית הצופים יקבלו ההצגה לדרך בה השידוך עובד, להחלטות ולקווים שמנחים את הזוגות הצעירים בבחירת בן/ בת הזוג, ובכך יודגש השוני מעולם הדייטים במגזר החילוני.
 
קרדיט: רשת 13
מועצת השדכנים, שגם ליהקה את המשתתפים והמשתתפות בתכנית בהתאם לסטנדרט החרדי, יראו לעיני המצלמות איך יוצרים את השידוך. השדכנים יתאימו בין בני הזוג וילוו אותם בכל תהליך השידוך - ייעצו מה להגיד או לא להגיד, איזה תכונות להבליט, מה לשתות בדייט הראשון ועד לשאלה הגורלית, האם יהיה פה ווארט? במהלך העונה נצפה בדייטים אמתיים ונגלה מי מהשידוכים יצליחו ומי מהזוגות ייבחרו להתקדם לחתונה.
יקי רייסנר הוא גם הבעלים של רייסדור הפקות,  שהפיקה  את "בחורים  טובים". היזם  יקי  רייסנר  משקיע  בתרבות הישראלית  במטרה לקרב  את המגזר  החרדי  לעמק  הקונצנזוס  הלאומי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה