תרבות ופנאי

בהלה לאור היום: שריפה סמוך לביתם של סולני הלהקה האהובה

בשעות הצהריים אש פרצה מסביב לביתם של אורית שחף ותום פטרובר מלהקת היהודים. זוג האמנים הזעיקו את כוחות מכבי האש שהצליחו להשתלט על השריפה, שבמזל לא הצליחה להגיע לביתם
מערכת ice | 
היהודים (צילום גילי יערי/פלאש 90)
בדרך כלל הם רגילים לשרוף את הבמה, אבל הפעם פרצה שריפה בצמוד לביתם. בשעות הצהריים היום (שלישי) פרצה שריפה מסביב לביתם של אורית שחף ותום פטרובר מלהקת היהודים שגרים במושב באזור השרון. זוג האמנים הזעיקו את כוחות מכבי האש שהצליחו להשתלט על השריפה, שבמזל לא הצליחה להגיע לביתם. 
השריפה הייתה ממש בפתח חצר הבית וגרמה לעשן כבד ביישוב במספר מוקדים. בסרטון אפילו ניתן לראות את אורית תופסת פיקוד ומכבה את האש שמגיעה לחצר הבית בעזרת צינור המים. פטרובר ושחף יצאו ללא פגע ולא נגרם נזק לרכוש. 
 

לאחרונה להקת "היהודים" עמדה במרכזה של סערה ציבורית, כאשר כוכביה היו אמורים לצאת לסיבוב הופעות מיוחד בארצות הברית, אחת מההופעות הייתה צריכה להתקיים במועדון The Brooklyn Monarch שבניו יורק. אלא שאז מנהל המקום הודיע ללהקה שהוא לא מעוניין שהם יגיעו בעקבות "האופי הפוליטי של שם הלהקה".

מנהל יחסי הציבור של הלהקה, שיר פינטו, אמר לישראל היום כי: "להקת 'היהודים' חווה בשבועות האחרונים גילויי אנטישמיות מהחמורים שיש בלב לבה של הקידמה האמריקנית, העיר ניו יורק. מצמרר וכואב לשמוע על ביטולי מופעים של הלהקה שיוצרת רוק ישראלי יהודי כמעט 30 שנה בשל היותם יהודים בלבד. להקת 'היהודים' נושאת את שמה בגאווה ותמיד דוגלת בחופש תרבותי ואהבת האדם. דווקא בתקופה הזו, הלהקה לא נכנעת ותגיע בגאווה לסיבוב בארצות הברית כנגד כל האנטישמים, ב-30 במאי בניו יורק וב-6 ביוני בלוס אנג'לס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה