תרבות ופנאי

טום קרוז ממריא בקופות: "אהבה בשחקים: מאווריק" שובר שיאים

"אהבה בשחקים: מאווריק", סרט ההמשך לשובר הקופות מ-1986, הרוויח בסוף השבוע הפותח להקרנתו 156 מיליון דולר בארה"ב בלבד - ושבר שיא בן 15 שנים. זו הפתיחה הרווחית אי פעם לסרט של קרוז
מערכת ice |  1
הסרט אהבה בשחקים (צילום יוטיוב/ Paramount Pictures)
הסרט "אהבה בשחקים: מאווריק" בכיכובו של טום קרוז, שעלה לאקרנים בסוף השבוע של יום הזיכרון האמריקאי, הרוויח 156 מיליון דולר בארצות הברית בלבד בארבעת הימים הראשונים להקרנתו. בכך קבע הסרט של חברת פרמאונט שיא חדש ועקף את "שודדי הקאריביים: בקצה העולם" מ-2007 שבו כיכב ג'וני דפ (שהרוויח 153 מיליון דולר בסופ"ש יום הזיכרון באותה שנה).
"מאווריק" גבר על תחזיות האנליסטים, שניבאו לו רווחים של כ-150 מיליון דולר במהלך ארבעת הימים הראשונים.
 
בתקופת הקורונה, טום קרוז התעקש לדחות את עליית הסרט למסכים, וזה השתלם לו בגדול: זו הפתיחה הרווחית ביותר של הכוכב בקופות בכל הקריירה הארוכה והמצליחה שלו, והפעם הראשונה שסרט שלו מרוויח עם עלייתו יותר מ-100 מיליון דולר בארה"ב. בעולם כולו הרווחים עד כה הגיעו ל-280 מיליון דולר (הישג מרשים עוד יותר כשלוקחים בחשבון שהסרט לא מוצג בסין וברוסיה).
לסרט שורה של הישגים נוספים: הוא הוקרן ב-4,732 בתי קולנוע בצפון אמריקה, העלייה הנרחבת ביותר לאקרנים בכל הזמנים. הוא רשם את הפתיחה השלישית הכי רווחית השנה (אחרי שני סרטי גיבורי על, "דוקטור סטריינג' ביקום הטירוף" של מארוול ו"בטמן" של האחים וורנר). בנוסף, "מאווריק" זוכה לציון מדהים של כ-97% באתר הביקורות רוטן טומאטוס (מה שדי מבטיח המשך הצלחה בקופות).
 
"אהבה בשחקים: מאווריק" הוא סרט ההמשך ללהיט "טופ גאן" מ-1986. טום קרוז חוזר לתפקידו המיתולוגי בתור פיט "מאווריק" מיטשל, כשלצידו מככבים גם מיילס טלר, ג'ון האם, ג'ניפר קונלי, מוניקה ברברו וגם ואל קילמר בהופעה מיוחדת.
אחרי שנתיים קשות של מגיפה, נראה שתעשיית הקולנוע בכלל, ופרמאונט בפרט, מתחילות להתאושש. עוד לפני "מאווריק", החברה הוציאה ב-2022 סרטים מצליחים כמו "צעקה", "העיר האבודה" ו"סוניק הקיפוד 2", ואנחנו עוד לפני הקיץ - העונה הרווחית של התעשייה. הסרט הגדול הבא שצפוי להרוויח בגדול הוא "עולם היורה: דומיניון" של חברת יוניברסל, שיעלה לאקרנים ב-9 ביוני.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סרט לילדים ולנוער... (ל"ת)
    בני 06/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור