תרבות ופנאי

ג'סטין ביבר נחשף לראשונה מאז השיתוק, נצפה לצד היילי

הזמר הקנדי ואשתו הדוגמנית נראו נהנים מיום טיול בקליפורניה. ביבר שמר על פרופיל נמוך מאז שחשף כי פניו שותקו חלקית עקב תסמונת נדירה. הוא קרוב להחלמה מלאה, סיפרה היילי. היא עצמה השיקה לאחרונה מותג טיפוח, נתבעה בגינו וגם נותחה בליבה 
מערכת ice |  2
ג'סטין ביבר (צילום יח"צ)
ג'סטין ביבר נראה אמש (ד') לראשונה בציבור מאז שיתף לעולם את מצבו הבריאותי הנוכחי, כך דיווח מגזין הסלבריטיז ה-HARPER'S BAZAAR. ג'סטין ואשתו היילי, הדבקים זה בזה בזמנים טובים יותר ופחות, נצפו נהנים מיום טיול בקליפורניה, לבושים באאוטפיט יומיומי ומביטים בחללי משרדים בווסטווד. 
היילי ביבר אמרה בראיון שנערך לאחרונה לקידום מותג הטיפוח שלה (Rhode) כי בעלה הזמר צפוי להחלים בקרוב באופן מלא. 
 
מוקדם יותר החודש הודיע ​​סולן "אפרסקים" בן ה-28, באמצעות סרטון אינסטגרם, כי הוא אובחן כחולה בתסמונת רמזי האנט, שגרמה לשיתוק של מחצית פניו. בגלל זה, הוא נאלץ לדחות את כל ההופעות שנקבעו לו קודם. "היי כולם, ג'סטין כאן, רציתי לעדכן אתכם במה שקורה", אמר בסרטון. "ברור, כפי שבוודאי תוכלו לראות בפנים שלי, יש לי את התסמונת הזו שנקראת תסמונת רמזי האנט, וזה מהנגיף הזה שתוקף את העצבים באוזן שלי ואת עצבי הפנים שלי, וגרם לפנים שלי לשיתוק".
להיילי, דוגמנית ויזמית בת 25, היו כמה חודשים עמוסים בשל השקת המותג, מה גם שרק לפני כמה שבועות גם היא חוותה בעיות בריאות - קריש דם שאילץ אותה לעבור ניתוח לב. מה שעוד לא עזר לבעיות הלב זה הסיבוך המשפטי שהתפתח סביב המותג החדש שלה, כולל תביעה שהוגשה נגדה על שימוש בשם Rhode, שכבר משמש חברת טיפוח אחרת מזה שנים.
 
ולא נשכח לספר לכם מה לבשו השניים כששוטטו ברחובות: היילי לבשה עליונית שחורה עם רצועות ספגטי ומכנסיים רחבים בצבע ירוק זית. היא שילבה את המראה עם נעלי ספורט שחורות שמנמנות, משקפי שמש קטנטנים שחורים, תיק ניאון ירוק ותכשיטי זהב עדינים. שערה נסחף לאחור לצמה הדוקה, ונראה היה שהיא לובשת איפור מינימלי.
ואילו ג'סטין לבש בגד אתלטי אדום בוהק ומכנסי כדורסל תואמים, בשילוב עם גרביים לבנים גבוהים ונעלי ספורט טריפל S לבנות שמנמנות. הוא חבש כובע בייסבול שחור המוטה לאחור, משקפי שמש שחורים, שעון זהב ושרשראות זהב.
באותו ערב, כמה שעות לאחר ההיחשפות הראשונה, הזוג ביבר יצאו שוב לציבור, לטקס בכנסייה בבוורלי הילס. הלבוש היה כבר אחר, ושלט בו הצבע השחור. ג'סטין והיילי החזיקו ידיים כשהם נכנסו פנימה לטקס.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פורנו של ילדים
    sofia 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה כמו וירוס של מחשבים שרואים צבעים שקופצים על המסך. ramzi יצרן ומשווק של מכונות הימורים טרוריסט בן של טרוריסט.
    סגור
  • 1.
    חולי מסוכן
    ליאוניד וענונו-זלמנק 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי ייתן וג'סטים יבריא במהרה וגם היילי היקרה
    סגור