תרבות ופנאי

סרט האימה החדש גרף עשרות מיליונים בהקרנות הבכורה

"אין מצב" ייצא לאקרנים בישראל רק באוגוסט, אך בארצות הברית הוא כבר שובר את הקופות. בסוף השבוע הראשון בו הוקרן הסרט רשם רווח של 19.5 מיליון דולר
מערכת ice | 
אין מצב (צילום יח"צ)
רשם הישג מרשים בהחלט ועקף את סרט גיבורי העל מבית מארוול - "ת'ור: אהבה ורעם" בקופות הקולנוע בארצות הברית. יש לציין כי הסרט החדש של מארוול עמד בפסגת הסרטים הנצפים בארצות הברית במשך שבועיים עד יום שישי האחרון, ערב הקרנות הבכורה של סרט האימה החדש.
 
כמו כן את הסרט ביים ג'ורדן פיל שנחשב לאחד מבמאי סרטי האימה הגדולים בדור האחרון. לפי פרסומים בארצות הברית, רק בערב הקרנת הבכורה "Nope" גרף יותר מ-19.5 מיליון דולר והרווחים כאמור רק צפויים לגדול.
 
כאמור הקיץ מסתמן כתחרות קשה בין הלהיטים הגדולים. רק לאחרונה פורסם כי בקטגוריית סרטי הילדים "מיניונים 2" ניצח את מכירות הכרטיסים לסוף השבוע הראשון של "שנת האור" של וולט דיסני ו"סוניק הקיפוד 2" של פרמאונט פיקצ'רס, וגרף בארצות הברית סכום 108.5 מיליון דולר רק בסוף השבוע הראשון שבו הסרט הוקרן.
 
סכום זה עלה בהרבה על התחזיות בדבר היקף הרווח הצפוי, אבל נפל ביחס לקודמו - "מיניונים". הסרט הראשון בסדרה, שכאמור יצא לאקרנים בשנת 2015 גרף לא פחות מ-116 מיליון דולר בקופות ארה"ב וקנדה במהלך סוף השבוע הראשון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה