תרבות ופנאי

נועה קירל כובשת את הוליווד: זה הסרט בו תשתתף

הסינגל של נועה קירל Bad Little Thing כובש את הוליווד בסרט קולנוע חדש שיוצא ביממה הקרובה לבתי הקולנוע בארה"ב בשם Honor Society
מערכת ice |  1
נועה קירל סופר פארם (צילום נועה חלבין)

Bad Little Thing של נועה קירל נבחר להיות שיר הנושא שפותח את הסרט הונור סוסייטי, סרט חדש בכיכובם של גייטן מאטאראזו (דסטין מ״סטריינג׳ר ט׳ינגס״) ואנגאוורי רייס (המחוזות של איסט טאון) שעולה בפאראמאונט פלוס. 

הסרט הינו סרט הביכורים של הבמאית הישראלית אורן זגמן. הסרט עוקב אחר הונור רוז (אנגאוורי) תלמידת תיכון שתעשה הכל, אבל הכל! כדי לזכות בהמלצת מר קלווין, יועץ בית הספר, (כריס מינץ פלאס הידוע כ״מקלאווין״ מ ״סופרבאד״) לקבלה ללימודים בהרווארד היוקרתי.


הונור בטוחה שתכנית ארבעת השנים שלה עומדת להתממש כאשר היא מגלה שהיא מתחרה על ההמלצה המבוקשת בשלושה תלמידים נוספים. הסרט הינו קומדיה שחורה שמזכירה סרטים כמו , Clueless, Election, Easy A ואפילו Heathers ויש לו ניחוח מתוק ונועז של סרטי הלוקרים של תחילת שנות האלפיים. 
 



ואם תסתכלו טוב, תראו אפילו פוסטר של נועה קירל על גבי קיר חדר השינה של גיבורת הסרט.  הסרט יוצא אקסקלוסיבית בפאראמאונט פלוס מחר - שישי ה 29/7 ונקווה שבקרוב ימצא את דרכו למסך הישראלי גם כן. סרטי פרמאונט היא חברה אמריקאית להפקה והפצת סרטים, שמרכזה בהוליווד, קליפורניה. בשליטת תאגיד ויאקום. פרמאונט היא אולפן הסרטים הוותיק ביותר כיום.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היא חייבת להיראות כמו מטומטמת?
    חגי 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתבגרי כבר!!!!
    סגור