תרבות ופנאי

הארי סטיילס מתפוצץ: זה הסכום שירוויח מסרטי מארוול החדשים

זמר הפופ המצליח בעולם הארי סטיילס מגיע השנה פעמיים לקולנוע, ומארוול כבר דואגים לעתיד המשחק שלו עם חוזה שמן
מערכת ice | 
הארי סטיילס (צילום פייסבוק/ הארי סטיילס)
נראה שהמאמצים של הזמר הפופולרי הארי סטיילס להיכנס גם לעולם המשחק, הולכים טוב. אם להאמין לדיווח של צהובון ה'סאן' הבריטי, סטיילס חתם על הסכם עם אולפני דיסני כדי לגלם את דמותו של ארוס ביקום של מארוול, דמות שאותה גילם כבר בסרט "הנצחיים" בשנה שעברה.
על פי ההסכם, סטיילס יגלם את הדמות בעוד חמישה סרטים. ועל פי הדיווח, העסקה שווה לו כ-100 מיליון דולר.
 
העסקה כוללת בונוסים על רווח הקשורים לביצועי הקופות של הסרטים, אבל במעמד-העל הנוכחי של היקום הקולנועי של מארוול, אין סיבה לחשוש שמדדי הביצועים יאכזבו, וסטיילס יוכל להרוויח את מלוא ערכם.
 
אחד ממקורות העיתון, שתואר כ"יועץ קולנוע בלוס אנג'לס", אמר על העסקה כי "הארי היה על הכוונת של מארוול במשך השנה וחצי האחרונות. לא רק שהוא כוכב הפופ הגדול ביותר של הרגע, להארי יש גם את הטאץ' של דמותו של ארוס והוא מהווה עסקה שווה למארוול שתביא לקולנוע דמוגרפיה אחת של צופים חוץ מחובבי הקומיקס."
 
בעוד שראש אולפני מארוול קווין פייג' לא אישר את החוזה המדווח, אך הוא אישר שסטיילס יחזור כדמות של ארוס בסרטים הבאים של מארוול.
החדשות מגיעות כאשר לסטיילס אמורים להיות שני פרויקטים גדולים אחרים על מסכי הקולנוע השנה שהוא משתתף בהם: המותחן "אל תדאג דארלינג", בבימויה של אוליביה וויילד, אמור להעלות בבכורה בפסטיבל ונציה בספטמבר, באותו חודש שבו אמור לעלות גם "השוטר שלי", גם הוא בכיכובו של סטיילס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה