תרבות ופנאי

אמבר הרד בארץ: זה העסק המקומי בו ביקרה

השחקנית אמבר הרד שמבקרת בימים אלו בארץ - ביקרה בחנות ספרים מקומית להפתעתו הרבה של בעל העסק: "לא היה לי מושג שזו היא עד שהציגה את כרטיס האשראי שלה. היא גם עכשיו הבעלים הגאה של הספר שלי"
מערכת ice |  3
אמבר הרד בארץ (צילום pixabay, יוטיוב/ TODAY)

לאחר שבשבוע שעבר, נצפתה השחקנית ההולויידית אמבר הרד מבלה עם חברות בתל אביב, אתמול זכו חובבי הצהובונים, לקבל הצצה נוספת למעלליה של הרד בארץ הקודש, כאשר השחקנית בחרה לבקר דווקא בחנות ספרים ברחוב אלנבי בעיר.

"תגידו מה שתרצו על אמבר הרד, (ומה מעט שידעתי עליה הושפע לרעה גם מהתקשורת), מי שדפדפה בחנות שלי ביום שלישי האחרון במשך כמעט שעה, עם התינוקת הקטנה שלה וכמה חברים, הייתה צנועה , מנומסת, חברותית, לקוחה סקרנית בעל טעם ספרותי גבוה", סיפר בעלי העסק, בעמוד הפייסבוק שלהם, תוך שהם מצרפים תמונה של בת זוגתו לשעבר של ג'וני דפ.

"למעשה, לא היה לי מושג שזו היא עד שהציגה את כרטיס האשראי שלה. היא גם עכשיו הבעלים הגאה של הספר שלי "הביבליומניאקים" והבטיחה לשלוח לי משוב עליו", הוסיף הבעלים.


הלפרבוק', היא חנות לספרי יד שנייה באנגלית, הידועה במבחר נכבד של ספרי עיון: ביוגרפיות, פוליטיקה פילוסופיה יודאיקה, אומנות, קולנוע ופסיכולוגיה. ישנה אוספים גדולים הקשורים למזרח התיכון, יהודים וישראל. מגוון הספרים מושך לקוחות שונים, בהן, סטודנטים, דיפלומטים, אספנים תיירים ומקומיים.


הרד אינה הכוכבת ההווליוודית היחידה שמבלה בימים אלה בישראל. מי שעוד הגיע ארצה, תוך שהוא מבקש לשמור על פרופיל נמוך, הוא ז'אק אפרון, שלפי הדיווחים נופש במלון קמפינסקי, גם הוא בתל אביב.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עד כמה זה מוזר שאין לי מוסג מי היא ? (ל"ת)
    ארי 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    שיווק
    נדב 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שילמת כמה גרושים על שיווק הספר באה לארץ לעשות חלטורית
    סגור
  • 1.
    נזכרה קצת מאוחר מידי להיות תרבותית
    ג'וני 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כלי חלול
    סגור