תרבות ופנאי

ויקיפדיה מחפשת סמל חדש: זה הסכום שתשלם למעצב

קרן ויקימדיה מפרסמת היום על חיפושי אחר סמליל חדש, אלא שלא מדובר שסמליל שיחליף את כדור הפאזל המיתולוגי, אלא לסמליל אודיו שיצטרף אליו בתכני שמע וייבחר בתחרות נושאת פרסים
מערכת ice | 
ויקיפדיה אילוסטרציה (צילום pexels ice edit)
קרן ויקימדיה מתכננת לבחור סמליל אודיו, צליל שיאפשר לנו לזהות תכנים קוליים ככאלו שנלקחו מוויקיפדיה ואחיותיה. כך למשל, כשעוזרי קול אישיים יענו לנו על שאלות דרך ויקיפדיה, הם ישמיעו את סמליל האודיו.
לוגו סאונד הוא אוסף קצר של צלילים בדרך כלל בין 2 ל-4 שניות. לוגו הצליל הזוכה בתחרות יהפוך לדרך חדשה לזהות תוכן ויקימדיה במגוון שימושים ופלטפורמות, ויספק זיהוי הגובר ורחב יותר של תוכן ויקימדיה ובתקווה הזדמנויות נוספות להגדלת ההשתתפות בתנועה. מקרה השימוש הראשוני יהיה לזיהוי של ויקיפדיה ותכנים אחרים של ויקימדיה על טכנולוגיית ממשק משתמש קולי.
"הצוות המארגן רוצה לארח תחרות עולמית ליצירת לוגו הסאונד של ויקימדיה. אנו מקווים להפוך את זה לרגע מרגש ומשתף בכל התנועה ומחוצה לה. התחרות תשאב השראה מתחרויות לוגו קודמות של פרויקט ויקימדיה, כגון לוגו גלובוס הפאזל , הלוגו של Wikidata , הלוגו של MediaWiki ואחרים שבהם פותחו לוגואים ולאחר מכן נבחרו באמצעות הצבעה על סמך קריטריונים ספציפיים".

ההגשות ייבדקו על סמך קריטריוני בחירה ספציפיים. בקרן ויקימדיה שוקלים להציע לזוכה 2,500 דולר וכן מענק 5,000 דולר דולר מהקרן עבור פרויקט קהילתי הקשור לסאונד לפי בחירת הזוכה. בנוסף, הזוכה עשוי להיות מוזמן להקליט מחדש את הגשתו באולפן מקצועי עם MassiveMusic, השותף הטכני של הקרן. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה