תרבות ופנאי

עומר אדם מקבל חיזוק מרגש: "כמה קל להתאהב בו"

הזמר הופיע בפרק מיוחד של הריאליטי המוזיקלי, שהוקדש לשיריו. התגובות מצעד הסלבס של המדינה לא איחרו להגיע ואפילו מכיוונים לא הכי צפויים
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום אינסטגרם)
עומר אדם הוא קונצנזוס. כמות האהבה שהוא קיבל מהקהל, השופטים והמשתתפים של "הכוכב הבא", בפרק שהוקדש לשיריו, הייתה רק דוגמא קטנה לכך. אדם זכה לתמיכה מכיוון קצת לא צפוי, כאשר זיו שילון, גיבור המלחמה, איש עסקים ופעיל חברתי, פרסם פוסט באינסטגרם עם שבחים רבים לזמר.
 
"אני חייב לכתוב על זה! חזק ממני ;) איזה כיף לראות את האיש הזה על המסך! ואני לא מדבר רק על גוון הקול שאין לו תחליף. קודם כל, תסתכלו על החודשים האחרונים בחייו. ללמוד ולמחוא כפיים. פשוט שיעור בניהול אתגרים ו"משברים״. אחרי הופעה בירקון שהייתה פחות מוצלחת וכמובן גלי ההדף בדמות השמחים לאיד. הבנאדם לא התבלבל נתן בראש בהופעות פיצוי, בלי למצמץ הוציא מיליונים על הקהל שכל-כך אוהב אותו ועשה משהו שלא עשה שנים - נתן שתי הופעות בפריים טיים שהזכירו לכולם כמה קל להתאהב בו מחדש", כתב שילון.
 
"כמה הוא מיוחד, צנוע, פשוט, כריזמטי בטירוף ובעיקר כוכב של פעם בדור. מוצר מנצח לא נמדד כשקל ונח אלא בסביבה קשה וקיצונית. מנהל טוב יודע לקחת אחריות גם שאפשר בקלות לזרוק אותה, מנהל מצוין יודע להפוך משבר למקפצה. עומר, אתה בית ספר למקצוענות. שרק תמשיך להצליח, אתה מוכיח כמה מגיע לך כל סופרלטיב, כל פעם מחדש", כך חתם את דבריו שילון. הפוסט זכה לפרגונים מצד סלבס כמו נטלי דדון, אסי בוזגלו ואפילו איש העסקים עידו חג'ג' שכתב: "אם כבר התחלת ב”חיים שכאלה” על עומר, אז אני אגיד שבחיים בחיים בחיים לא שמעתי את עומר אומר מילה רעה על מישהו. זו גדולה בעיני!!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה