תרבות ופנאי

בושה בסופרלנד: מה גרם לעצירת ההופעה של עדן חסון?

לאחר שחפצים הושלכו לעבר הזמר על הבמה, הוא החליט לעצור את השירים ואת המופע וירד מהבמה למספר דקות. לאחר מכן חזר והמשיך בהופעה
מערכת ice |  7
עדן חסון בהיכל ארנה (צילום מתוך האינסטגרם)
אירוע מביש במיוחד נרשם היום (רביעי) במהלך המופע של עדן חסון, שנאלץ לעצור את ההופעה שלו בסופרלנד, לאחר שהושלכו לעברו מספר חפצים מכיוון הקהל והפריעו למהלך התקין של האירוע.
הערב עלה הזמר המצליח לבמה כדי לקחת חלק באירוע בר ובת מצווה של יתומים מביטוח לאומי וחסד מנחם מנדל בפארק השעשועים בראשון לציון. על פי הפרסום של ערן סוויסה ב״ישראל היום״, הגיע תיעוד שבו הושלך לכיוונו חפץ והוא עצר את ההופעה מיידית כדי להעביר מסר לקהל.
 
״עצרו את ההופעה״, ביקש חסון מהנוכחים ונשא דברים נרגשים: ״אני יורד. זורקים פה דברים וזה לא יכול להמשך ככה, אני מתנצל״. חסון עזב את המקום והקהל שחיכה לו התאכזב. הוא חזר כעבור דקות אחדות והמשיך את ההופעה כמתוכנן.
התגובות גיבו את ההחלטה של הזמר לרדת בתחילה: "הוא צודק לגמרי שאנשים יתאפסו על עצמם כבר באתם להנות לא לזרוק עליו דברים זה יכול לפגוע בו מה נסגר", "תגובה לגיטימית מאוד", "צודק", "כל הכבוד, הגיע הזמן שיפסיקו להשליך חפצים לעבר אמנים!!!".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    חוליגנים למה באתם להופעה מלכתחילה דפוקים
    גועל 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה נסגר איתכם אנשים? מי אתם? למה הבריונות הזו אם אני הייתי האמן הייצי לוקחת את הרגליים והולכת מה זה הביזיון הזה איפה המשטרה אהה הם בוועדת השיחרורים למחבל שרצח ונאסר ל50 מאסרי עולםגועל נפש המדינה הולכת לעזאזל
    סגור
  • 5.
    גם אני הייתי, הגזים לגמרי. נראה שתכנן מראש
    מאור 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הייתי בקרבת הבמה עדן עלה, ולא היה משהו משמעותי... אולי נזרק משהו, היה חייץ בין הבמה לקהל עם מרווח ענק ועמדו מאבטחים באמצע, נראה לי לא נכון מה שהוא עדה, מתנשא ולא מוצדק
    סגור
  • בטח אתה אחד מהזורקים (ל"ת)
    לי 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    הייתי שם;(
    צליל 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הייתי בארוע.. זה לא היה כל כך מביש וקיצוני כמו שמתארים פה;) הושלך אולי חפץ אחד.. הזמר נקט בצעד הזה כדי לעצור את התופעה על ההתחלה, שלא תיהיה כמו אצל זמרים אחרים..
    סגור
  • 3.
    עם חסר תרבות (ל"ת)
    איש 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    יש הבדל בין
    אני 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ערסים סתומים שזורקים מצית לכיוון שלו לבין הופעות בחול ששם אתם כן תראו אנשים זורקים דברים לזמר אבל הם יהיו בובות פרווה, פרחים או כובעים ושם ישתדלו לא לזרוק לכיוון הראש אלא שבאמת יוכל לתפוס את זה עם היד, בקיצור חבל שלוקחים אינטראקציה נחמדה ומצחיקה עם הזמר למקומות כאלה.
    סגור
  • 1.
    זו אלימות חייבים להעניש את המתפרעים החוליגנים (ל"ת)
    טל 09/2022/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור