תרבות ופנאי

איתי לוי נשבר בדמעות על הבמה: "רוצה לשלוח תנחומים"

איתי לוי, הזמר ושופט הכוכב הבא, פתח את הופעתו מול 8,000 שוטרים ושוטרות בדברי הספד על רס"ן בר פלח שנהרג לאחרונה בהיתקלות עם מחבלים 
מערכת ice | 
איתי לוי בקיסריה (צילום יוטיוב)

איתי לוי, הזמר הפופולארי ושופט "הכוכב הבא", הופיע בהיכל מנורה מול קהל של 8,000 שוטרים ושוטרות. לפני שהתחיל לשיר, הוא ספד לרס"ן בר פלח ז"ל שנהרג בהיתקלות עם מחבלים סמוך לג'נין ואמר: "אני רוצה לשלוח תנחומנו על מותו של סגן מפקד סיירת הנח"ל בר פלח. אני רוצה לאחל שהמשפחה הזאת תדע רק דברים טובים, שנשמתו תהא צרורה בצרור החיים". בתגובות להספד של איתי לוי, הגולשים כתבו על פלח: "בן אדם מדהים. הציל את הישוב שלי כמה פעמים ורצה עוד" והתרגשו מהלב הרחב של הזמר.
 


בהופעה אחרת של איתי לוי באמפי קיסריה, שהתקיימה לפני כשבועיים, התחוללה דרמה באזור ה-VIP. לאחר שפרצה מריבה בין כמה מהאורחים, המאבטחים ריססו גז פלפל לעבר הצופים שפרצו לבמה וכתוצאה מזה כל יושבי השורות הראשונות נחנקו וההופעה הסתיימה. זאת לא היתה הפעם הראשונה שפורצת דרמה בהופעה של איתי לוי. בחודש מאי האחרון לוי נפל מהבמה לרצפה לאחר שמעד, אבל מיד אחר כך קם והמשיך את ההופעה כרגיל. 

כזכור, רס''ן בר פלח, סגן מפקד סיירת הנח"ל, נהרג השבוע בחילופי ירי בגדר התפר, בסמוך למעבר ג'למה שבמרחב החטיבה המרחבית מנשה. מותו נגע אישית בבדרן וכוכב "ארץ נהדרת" אלי פיניש, שהיה חברו הטוב וקולגה לגלישה. בפוסט פרידה באינסטגרם כתב פיניש על פלח: "כל כך הרבה אהבו אותך, זכיתי להיות אחד מהם, אבידה גדולה, חבר לוחם גולש. מציאות כואבת אבל זה הסיפור פה".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה