תרבות ופנאי

טום קרוז עצר את צילומי 'משימה בלתי אפשרית': זו הסיבה

צילומי "משימה בלתי אפשרית 7", הופסקו לאחר שעדר כבשים נכנס לסט באזור האגמים באנגליה, והתחיל ללחך את העשב. הכוכב ההוליוודי השתעשע ופינה לכבשים את הדרך
מערכת ice |  3
טום קרוז (צילום Gage Skidmore from wikimedia)

צילומי הסרט "משימה בלתי אפשרית 7" בכיכובו של טום קרוז בן ה-60, הופסקו במפתיע לאחר שעדר כבשים נכנס לסט באזור האגמים באנגליה. הכבשים היו בדרכם לאזור הצילומים והתחילו ללעוס את העשב ליד התפאורה שנבנתה לצורך הצילומים, ולצוות ההפקה לא נותר אלא לחכות עד שיסיימו לאכול ויעזבו את הסט. הכוכב ההוליוודי לא הפסיק לצחוק מהמפגש המוזר, ואף פינה את הדרך כדי שהכבשים יוכלו לעבור.
 


הפתעה אחרת שחיכתה לקרוז במהלך הצילומים היתה מפגש של עובדים מקומיים באזור האגמים שנתקלו במקרה בשחקן. קרוז הצטלם בשמחה עם המקומיים ואף הודה להם לפני שחזר לצילומים. אחד מהם, אדם ווילר, סיפר: "טום קרוז היה נחמד, מנומס וצנוע. הוא התנצל על הרעש מההליקופטרים בסט ווידא שאף אחד לא פספס את הצילומים איתו". ווילר הוסיף: "זה היה כיף גדול לפגוש את אחד הסלבריטאים המפורסמים והעשירים בהוליווד. לא ציפינו למפגש כזה". הוא הודה שלא ראה את כל סדרת הסרטים "משימה בלתי אפשרית" אבל אחרי שפגש את קרוז, הבטיח לצפות בכולם. 

קרוז, שמגלם את אית'ן הנט פותר הפשעים, נמצא בצילומים לסרט החדש מאז חודש יולי השנה. כשחקן שידוע כמי שמבצע פעלולים בעצמו, הוא נצפה על ידי עוברים ושבים קופץ מהר וצונח. הצילומים לסרט השביעי בסדרה עוכבו בעקבות וירוס הקורונה, ולכן הוא ייצא לאקרנים רק ביולי 2023. בשלב זה עדיין לא ידוע מתי ייצא הסרט השמיני שכאמור מצטלם בימים אלה. 
 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סרטים גרועים
    שחקן מחןרבן 09/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    וואו....עצר את הצילומים בגלל כבשים. איזו רגישות, ממש מעשה אצילי. חאלאס עם השטויות. הסרט לא ייצא לקולנוע ממילא
    סגור
  • 2.
    הוא טוב ואיש נהדר, בלי פוזות ובלי גחמות. אוהבים אותו ! (ל"ת)
    אחד מהעם 09/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איזו יגיע מרעננת …חחחחח. סיפור פוגי , האינטליגנציה במיט
    דובי 09/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבחור החמוד הוציא את הבת שלו מבית הספר כי הוא סיינטולוג = דתיים , אין ליבה ! גבר שבגברים !
    סגור