תרבות ופנאי

ג'וני דפ יוצא עם עורכת הדין שלו, למרות שהיא נשואה

השחקן ג'וני דפ מנהל רומן חדש עם עורכת הדין שלו, שייצגה אותו בתביעת דיבה כנגד העיתון הבריטי "סאן", לפני כשנתיים
מערכת ice |  2
ג'וני דפ (צילום יוטיוב/ Sky News Australia)
על פי הדיווחים, ג'וני דפ יוצא עם עורכת דין נשואה ג'ואל ריץ', שייצגה אותו במשפט דיבה בבריטניה לפני שנתיים. "הכימיה ביניהם בשמיים", סיפר מקורב על הרומן שלהם. "זה רציני ביניהם. הם הדבר האמיתי". ריץ', שנמצאת בתהליך של גירושין מבעלה, פגשה את כוכב "שודדי הקאריביים" כשתבע את העיתון "סאן" ב-2018 על כך שכינה אותו "מכה נשים".
 
עורכת דין הלונדונית, לא הייתה חלק מהצוות המשפטי של השחקן בתיק שלו בארה"ב נגד אשתו לשעבר, אמבר הרד, אבל כן נכחה באולם בית המשפט, כדי להראות תמיכה והיחסים ביניהם התלהטו, אמר מקורב. "לא הייתה שום חובה מקצועית להיותה שם. זה היה אישי", אמר המקור. ריץ' התנכרה לבעלה, איתו יש לה שני ילדים, כשהכירה את השחקן המועמד לאוסקר, כך שהזוג התחבר "בדיסקרטיות" בבתי מלון בשלבים המוקדמים של הרומן שלהם, על פי הדיווחים.
 
באתר המקצועי שלה, ריץ' אומרת שיש לה "מומחיות בהגנה על פרטיותם של אנשים מפני חדירה בלתי מוצדקת ותשומת לב תקשורתית" יחד עם ניסיון בהתדיינות ב"מחלוקות דיבה, פרטיות וזכויות יוצרים". היא נישאה לבעלה, ג'ונתן ריץ', ביולי 2011, על פי הודעת נישואין מקומית. במהלך משפט לשון הרע שלו נגד הרד, השמועה הייתה שדפ יצא עם עורכת דין אחרת, קמיל ואסקז, שייצגה אותו באותו מקרה. דפ תבע לראשונה את הסאן הבריטי בגין הדפסת האשמות שהרד העלתה, עם פירוט מקרים של התעללות והפסיד בנובמבר 2020. לאחר מכן, הוא תבע את גרושתו בארה"ב וניצח ביוני.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לנשיים מותר..... (ל"ת)
    טדי 09/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מתה על סיפורים כאלו
    ורד 09/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה יופי. תענוג. מגיע לו אישה מקסימה שתמכה בו כי רצתה אותו. שיעשו חיים משוגעים אחרי מה שגרושתו עשתה לו, מגיע לו אושר וסקסססססס בלי סוףףףףף חחחחח !!!!!!!!
    סגור