תרבות ופנאי

אסי בוזגלו מתפוצץ על חנוך דאום: "איך מרשה לעצמו?"

לאחר שאיש התקשורת העלה פוסט מזלזל נגד הספר החזק של זוכה הישרדות VIP וכוכב הבוזגלוס, הגיב לו כדורגלן העבר וטען: "שנת 2022 אדם מוכר שמחשיב מעצמו נאור ופתוח מרשה לעצמו לכתוב פוסט כזה מזלזל ולא מכבד. כי מה? לא נולדתי סופר? אני לא מהחונטה שלך? אני לא ראוי בעיניך? מי מחליט מי ראוי למה בעולם הזה?"
מערכת ice | 
חנוך דאום (צילום רועי ברקוביץ)
עימות לא צפוי תפס את אסי בוזגלו, שבמהלך סוף השבוע האחרון הוציא את הספר החדש שלו 'בין החיים למשחק', כאשר איש התקשורת חנוך דאום העלה פוסט עוקצני עם תמונה של הספר ולצידה כתב, "טוב עזבו, עם ביבי עוד יכולתי להתמודד אבל זה גדול עלי. אני מקפל".
בוזגלו השיב בעוצמה: "כשהוצאתי את הספר ידעתי שיהיו את המצקצקים, מעקמי האף ומרימי הגבה הכנתי את עצמי לזה ותכלס גם בשום שלב בחיים שלי לא נתתי למה אנשים חושבים או אומרים עליי להפריע לי בדרך קמתי לבוקר שהרבה מאוד אנשים שלחו לי את הפוסט של חנוך דאום גילוי נאות - אני באופן אישי לא מכיר אותו, אבל הבנתי שהוא סופר מוכשר ואדם שנון בנתיים הפוסט הוסר (לפחות היה עומד כמו גבר מאחוריי המילים שלו)
כל החיים התמודדתי עם סטיגמות בן של כדורגלן , כדורגלן , מרוקאי You name it".
 
עוד הוסיף: "גם שהפכנו להיות משפחה מוכרת מפורסמת ומתוקשרת לא חסכו מאיתנו ביקורת ולא אני לא מתבכיין ולא מתמסכן (להפך זה בונה אותי), התמודדתי ומתמודד כל החיים עם אנשים שוחושבים שהם יותר טובים וראויים ממני, אבל באמת בחייאת שנת 2022 אדם מוכר שמחשיב מעצמו נאור ופתוח מרשה לעצמו לכתוב פוסט כזה מזלזל ולא מכבד. כי מה? לא נולדתי סופר ? אני לא מהחונטה שלך? אני לא ראוי בעיניך? מי מחליט מי ראוי למה בעולם הזה? מי קבע שמה שאתה כתבת בספרים שלך זו אמת צרופה והדברים שלי יש לומר הם פחות חשובים נכונים או מעניינים? נכון אני לא ביבי וגם אתה לא!".
 

בוזגלו חתם את דבריו: "אבל אני אדם שעבר מספיק שהרגיש שיש לו מה לומר על הדרך שלו איפה זה מפריע לך? טרחת בכלל לקרוא את הספר לפני שהעלאת את האמירה המזלזלת הזו וקבעת שאני לא ראוי מספיק? אז חברים, העולם הישן מת היום כל מי שמרגיש שיש לו מה לתת לעולם מוזמן לעשות זאת ואל תתנו לאף אחד לקבוע לכם מי אתם ומה אתם שווים. אני באמת מאמין שלכל דבר ולכל אחד יש מקום וברוך השם אני רואה שגם את הדברים שלי יש מי שצורך וקונה ותודה לכל מי שמצביע בידיים. רוצה לאחל גמר חתימה טובה לכולם שנזכה לעשות חסד וטוב בין אדם לחברו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה