תרבות ופנאי

אייל גולן תחת מתקפה: "אם הזוועה נכונה, שישלמו מחיר"

השרה מרב כהן יצאה בהאשמות קשות אחרי שידור התחקיר בחדשות 12: "כאב לי מאוד לקרוא את תמליל השיחה עם החוקרת במשטרה. היא גרמה לנפגעות להרגיש שזו אשמתן ושהן רצו את זה. היא בחרה צד במקום לעשות את תפקידה ולרדת לחקר האמת"
מערכת ice |  1
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, אינסטגרם/ אייל גולן)
התחקיר על אייל גולן ששודר בחדשות 12 והביא עדויות חדשות ולא קלות לעיכול, עדיין ממשיך לעורר סערה ואמש (שני) הייתה זו השרה מרב כהן שהביעה את דעתה על הדברים שנאמרו במסגרת האייטם.
כהן כתבה בטוויטר: "התחקיר על איל גולן וחבורתו הופך את הבטן. הדברים חייבים להיבדק לעומק ואם הזוועה הזו נכונה האשמים חייבים לשלם מחיר כבד. כאב לי מאוד לקרוא את תמליל השיחה עם החוקרת במשטרה. היא גרמה לנפגעות להרגיש שזו אשמתן ושהן רצו את זה. היא בחרה צד במקום לעשות את תפקידה ולרדת לחקר האמת".
 
עוד הוסיפה השרה: "אין ספק שאחת מהמשימות הכי חשובות שלנו היא להשקיע בהכשרה של שוטרים ושוטרות שעוסקים בעבירות מין. השקענו בזה בשנה האחרונה אבל יש לנו כברת דרך לעשות".
במקביל, שורה של ארגוני נשים פנו אל לגלי צה"ל, כאן והרשות השניה בבקשה להפסיק השמעת שיריו של אייל גולן: "המשך השמעת שיריו של גולן מעבירה לציבור בכלל ולצעירים וצעירות בפרט את המסר השגוי כאילו התנהגותם של גולן וסביבתו הינה מקובלת, לגיטימית ואולי אף רצויה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אירגוני הנשים צבועות!!!!!! (ל"ת)
    אשה 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור