תרבות ופנאי

משכורת של מיליון דולר בשנה בפרויקט "העיר העתידית"

פרויקט "העיר העתידית" של יורש העצר מוחמד בן סלמאן הצליח לפתות בכירים לשעבר של אמזון, סיסקו וג'נרל אלקטריק עבור משכורת של מיליון דולר בשנה

מערכת ice |  1
העיר העתידית ניאום (צילום AFP)
כל מה שאנחנו יודעים על נאום, מופע הראווה האדריכלי בקנה מידה גדול של ערב הסעודית, נשמע כמו פנטזיה. טיסה במעליות, אזורי אפס פחמן ושחייה כדרך נסיעה - אף אחד מזה לא נראה בעבר בקנה מידה שחזה יורש העצר מוחמד בן סלמאן.
כעת, העיר העתידנית מנסה לפתות מנהלים בכירים להוביל תעשיות צומחות כמו תיירות וטכנולוגיה עם שכר גבוה של 1.1 מיליון דולר בשנה. והמספר הזה יכול להיות גבוה בהרבה כשכוללים בונוסים ותמריצים אחרים.
נאום הוא האחרון במאמצים של מוחמד בן סלמאן לגוון את כלכלת ערב הסעודית, שהיא יצואנית הנפט הגדולה בעולם. בשנים האחרונות הקלה הממלכה על יכולתן של נשים לנסוע באופן עצמאי ולנהוג במכוניות, בניסיון לתקן שיטות דיכוי ולאפשר חופש גדול יותר בחברה שלה. כדי להקרין את הדימוי של קבלת פנים יותר חמימה כלפי זרים, נאום תגיש גם אלכוהול באחד מאתרי הנופש שלה, דבר המציין ציון דרך לממלכה האסלאמית שבה אלכוהול אסור.
 
ערב הסעודית גם מקווה למשוך כישרונות חדשים עם היעדר מוחלט של מס הכנסה, מה שאומר שמנהלים יוכלו לשמור על מלוא המשכורת שלהם במיליון דולר. הפרויקט אומר שכבר שכר מספר מומחים מרחבי העולם במחלקות מים, סביבה ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קודם כל תבנו את עיר העתיד אחרי זה תדברו (ל"ת)
    אדם סמית 10/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור