תרבות ופנאי

גורי אלפי חושף: "רמת החרדה מאוד גבוהה"

גורי אלפי יוצא במופע יחיד מסוגו ומשתף איך הוא נולד. בנוסף, מסביר למה הוא אוהב הקהל הישראלי. "הם פשוט באים להתפרק"
מערכת ice |  1
גורי אלפי (צילום יוטיוב/ כאן 11)
גורי אלפי יעלה ביום חמישי הבא במופע "עושים קופה על חברים", שמגיע לאחר שהנחה את ערב הראפ הגדול "על כל הקופה" בהיכל מנורה. גם במופע השני יהיה שילוב של קומדיה וראפ (וגם מוזיקה אחרת). 
"השופוני של עולם החברות לא נגמר, כל פעם ממציאים פורמט חדש כדי להרשים יותר." סיפר לעינב שיף ב"הכל תרבות" ברדיו ynet. "פעם אחת קראו לי ואמרו לי 'אם היית מביא איזה אמן שאתה רוצה או איזה הרכב שאתה רוצה מי זה היה'? אז הבאתי להם את הרשימה והלכתי על זה."
גורי עשה מגוון תפקידים בשנים האחרונות, חלקם לא צפויים כמו אלו הדרמטיים בסדרות "בלקספייס" ו"הטבח" שעליהם קיבל ביקורות חיוביות. הוא עבר מעמדת השחקן לעמדת הבמאי ולהפך, וכמובן נשאר גם קומיקאי וסטנדאפיסט. 
גורי הוא הבמאי של הסדרה שעלתה לאחרונה ביס, "מי שמע על חווה ונאווה". הסדרה היא דרמה קומית עם פסקול מקורי שיצר המוזיקאי גיא מזיג. "הוא מרוויח הרבה פחות מהופעה אבל משקיע ובאמת אכפת לו", מפרגן גורי אלפי. 
לקראת המופע סיפר גורי לעינב שיף כי "אחד הדברים הכי יפים בקהל הישראלי זה שהחרדה כל כך גבוהה שלא צריך הרבה והקהל יצחק מתוך הסטרס. הם פשוט רוצים להתפרק. ההופעות הכי טובות הם בתקופות הכי חשוכות." גורי חידד ואמר, "אני לא מגדיר את התקופה חשוכה, אבל רמת האי וודאות היא גבוהה, בשחקים."
 
נזכיר כי מספר ימים לאחר הבחירות גורי הגיב לתוצאות בתכנית הרדיו שלו ושל גלית חוגי ב-102FM ואמר, "אם החלטנו שאנחנו מזרח תיכון ואנחנו הולכים על הדבר הזה ועל הדרך האלימה הזאת ו'יאללה בן גביר' ו'יאללה סמוטריץ'', ויאללה אלימות מכל הכיוונים אז סבבה, אבל לא להתחבא, לא להתחבא סמוטריץ' ולא להתחבא בן גביר."
"הגעתם לנקודה הזאת אז אל תתחבאו, עכשיו תגידו 'היי, אנחנו פה, הגיע זמן לאלימות גם מהצד שלנו, רוצים סימטריה? תקבלו סימטריה'. לא אכפת לנו עכשיו, אנחנו לא מדברים על רצח רבין ועל דומא, עזבו, עשיתם מה שעשיתם, סבבה, מה שהיה היה, עכשיו תגידו 'אנחנו בעד הכיוון הזה', תדברו ותהיו אמיתיים עם המסר שלכם, אל תתחבאו, אל תסתתרו, אל תקשקשו קשקושים, תהיו אמיתיים, פחדנים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נכון אמרת
    ח 11/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד
    סגור