תרבות ופנאי

החלום של המעריצים מתגשם: הביטלס והרולינג סטונס מקליטים אלבום יחד

בחודש שעבר, גיטריסט הרולינג סטונס קית' ריצ'רדס אישר ש"יש מוזיקה חדשה בדרך" באינסטגרם. זו לא הפעם הראשונה שמקרטני עובד עם הרולינג סטונס. ב-1967, הוא וג'ון לנון שרו קולות גיבוי בשיר "We Love You" של הרולינג סטונס
מערכת ice | 
רולינג סטונס וביטלס
מקורות רבים מעבר לים מדווחים על כך שהביטלס לשעבר, פול מקרטני ורינגו סטאר, מתכנסים שוב כדי להקליט חלקים באלבום הקרוב, עד כה ללא שם, של הרולינג סטונס. על פי הדיווחים, מקרטני כבר הקליט כמה קטעי בס. לא ידוע אם הצמד מופיעים באותה הרצועה או שהחלקים שלהם יהיו נפרדים. האלבום יכלול גם קטעי תופים שהוקלטו על ידי המתופף המקורי של הרולינג סטונס, צ'רלי ווטס, רגע לפני מותו ב-2021.
מאז שוואטס הלך לעולמו, המדיה החברתית הייתה מלאה בתגובות המתמקדות בעובדה שהביטלס הנותרים מנגנים בס ותופים, שני הכלים שנוגנו על ידי ביל ווימן שפרש ו-ווטס המנוח, מהווים התאמה מושלמת לרולינג סטונס. מפגשי ההקלטה התרחשו לאחרונה בלוס אנג'לס, עם מפיק השנה של הגראמי לשנת 2021, אנדרו וואט. לא ידוע מתי האלבום ייצא, אך לפי הדיווחים הוא מתקרב לשלב המיקס. הרולינג סטונס מתכננים סיבוב הופעות באירופה ואמריקה בקיץ.
 
בחודש שעבר, גיטריסט הרולינג סטונס קית' ריצ'רדס אישר ש"יש מוזיקה חדשה בדרך" באינסטגרם. זו לא הפעם הראשונה שמקרטני עובד עם הרולינג סטונס. ב-1967, הוא וג'ון לנון שרו קולות גיבוי בשיר "We Love You" של הרולינג סטונס. בריאן ג'ונס של הרולינג סטונס ניגן בסקסופון ב-"You Know My Name (Look Up the Number)" של הביטלס באותה שנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה