תרבות ופנאי

אייל גולן תחת מתקפה של המעריצים: "זה לא עובד ככה"

אחרי שהזמר הוותיק שבר שיא ובתוך 5 שעות בלבד נמכרו 25 אלף כרטיסים להופעתו של אייל גולן GOLD באיצטדיון בלומפילד, לאור הביקוש הגדול נפתח מופע נוסף שיתקיים במוצ״ש 03.06, אך מעריצים טוענים במקביל: "אנחנו שמנו שעונים מעוררים, גייסנו טלפונים. לחץ נפשי, חרדות מהכרטיסים. יש פה דרישה חזקה לעוד הופעה"
מערכת ice | 
אייל גולן בבלומפילד (צילום מתוך האינסטגרם)
אייל גולן חוזר לאצטדיון בלומפילד ביפו. אחרי שהזמר הוותיק פתח את מכירת הכרטיסים אמש (ראשון) מהשעה 10:00 כשעל הפרק למעלה מ-25 אלף כרטיסים למעריצים שנמכרו תוך זמן קצר וכעת תפתח הופעה נוספת יומיים לאחר מכן, אבל יש מעריצים שנותרו מאוכזבים מאוד.
אחת הגולשות שיתפה סטורי שמראה מה עשתה כדי להשיג כרטיסים: "הפעם זה היה קשה ביותר". גולשת אחרת כתבה בזעם:"אדון אייל גולן היקר זה לא עובד ככה!! אנחנו שמנו שעונים מעוררים, גייסנו טלפונים. לחץ נפשי, חרדות מהכרטיסים. יש פה דרישה חזקה לעוד הופעה, מעוניינים ב-VIP תודה רבה!".
במקביל, מליאם הפקות נמסר אמש:"הבוקר פתחנו בהתרגשות גדולה את מכירת הכרטיסים למופע GOLD החדש באיצטדיון בלומפילד, אנו ערים לביקוש הגדול וההמתנה לרכישת הכרטיסים אך לצערנו כבר נתקלים במכירות כרטיסים בספסרות ומרמה. אנו פונים לקהל ומבקשים שלא! לרכוש כרטיסים מאנשים פרטיים או מאתרים לא מורשים, איננו יודעים מהי האמינות שלהם. מבקשים לרכוש רק דרך הקופה הרשמית"
מליאם הפקות נמסר לגבי הביקוש האדיר: "אייל גולן עושה שוב היסטוריה ושובר את השיא של השיאים. תוך 5 שעות בלבד נמכרו 25 אלף כרטיסים להופעתו של אייל גולן GOLD באיצטדיון בלומפילד, לאור הביקוש הגדול נפתח מופע נוסף שיתקיים במוצ״ש 03.06 באיצטדיון בלומפילד".
עוד קודם לכן גולן כתב בפייסבוק שלו: "שבוע טוב לקהל הכי יפה בארץ! אני מקווה שאתם מוכנים וכיוונתם שעונים - ב10:00 המכירה נפתחת, מילה שלי אתם לא רוצים לפספס את מה שהולך להיות בGOLD 2023, נפגש ב01.6".
 
רק בסוף השבוע האחרון חיכה הפתעה גדולה למעריצים. גולן, שלרוב גורף סכומים של מאות אלפי שקלים עבור הופעות שהוא מבצע לקהל הרחב, החליט להפתיע את אלו שלא הגיעו למופע הענק הקודם שלו שלו באצטדיון בלומפילד.
הזמר הוותיק החליט להעלות את המופע המלא "GOLD" לערוץ היוטיוב שלו עבור המעריצים שלא הצליח להגיע ולצפות בו בלייב ולהשגי כרטיס. בקיץ שעבר חגג 30 שנות קריירה בשני מופעי ענק היסטוריים - ״GOLD” שהתקיימו באיצטדיון בלומפילד אליהם הגיעו עשרות אלפי ישראלים.
 
אז מה תקבלו בחינם? המופע התקיים במה בגודל של 100 מטרים עם, למעלה ממאה נגנים על הבמה, עשרות רקדנים, פירוטכניקה חדשנית, מופע זיקוקים ועוד וכמובן עשרות הלהיטים הכי גדולים בקריירה שלו.
רק לאחרונה, הזמר הוותיק הסכים להופיע בהתנדבות עבור אירוע למען  ילדי עמותת "עזרה למרפא" של ילדים חולי סרטן, בראשות הרב פירר ולקחת חלק בערב מיוחד שנערך לכבודם בהאנגר 11 בנמל תל אביב.
 
על פי מקורביו, הזמר התרגש עד דמעות כאשר אחד הילדים, שהוא חבר עמותה העונה לשם אריאל, בכה ברגע המפגש אותו ודיקלם לו את כל השירים שלו מיד בלי להתבלבל. אחת הבנות אף עלתה לבמה והתארחה לשיר דואט מרגש איתו מול הקהל הנרגש.
אבל גולן לא היה שם לבד. עוד התנדבו להופעה הזמר אבי אברומי, כוכבת הילדים מיקי מוכתר, ואומן החושים ליאור סושרד רגע אחרי יום הולדת הנוצצת, כאשר הספיק לטוס להופיע לסולן להקת אירוסמית' סטיבן טיילור ולחזור לישראל לשמח את הילדים של העמתה. את האירוע הנחתה ירדן ויזל, ובין התורמים עבור הילדים היו עמדות איפור של רוית אסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה