תרבות ופנאי

חן אמסלם חושפת לראשונה: "היא השתנתה ואני השתניתי"

השחקנית התייחסה לחזרת 'זגורי אימפריה' לעונה חדשה וטענה: "אני בעצם יודעת שכל הנשים בקהל מוחאות לי כפיים על זה שאני אמא שמחכים לי שני ילדים בבית, שאני אמא שעובדת ובוחרת בעצמה ועל כך באמת מגיעות לי כפיים"
מערכת ice |  2
חן אמסלם (צילום אינסטגרם/ חן אמסלם)
חן אמסלם לא תפרוש מעולם המשחק, זאת על אף השמועות על פרישה אפשרית, כאשר השנה כבר שיחקה בסרט "בתולים" שביים וכתב בעלה מאור זגורי כשבהמשך השנה תעלה בהוט העונה החדשה של "זגורי אימפריה".
אמסלם מספרת: "אני אוהבת לעבוד עם מאור. מאוד מאתגר לחזור לדמות של אבישג אחרי עשר שנים, היא השתנתה ואני השתניתי. החיים כאמא? אני קמה בבוקר אחרי לילה ללא שינה, מתקתקת את הבית, לוקחת את הילדה שלי למסגרות, לא שוכחת גם פרי בתיק, חוזרת לתינוק שלי, מניקה אותו, יוצאת לאימון, חוזרת, מכינה ארוחת צהריים, אוספת את הילדה מהגן, יורדים לגינה, חוזרת, מקלחות, ארוחת ערב ומתארגנים לשינה ואז היום שלי מתחיל".
 
כמו כן הוסיפה השחקנית האהובה: "אני מתארגנת להצגה, חימום קולי ברכב, מגיעה עם הקהל מתאפרת בעשר דקות, והופכת לנסיכה לשעתיים שלמות. בסוף ההצגה אני נכנסת להשתחוות בשמלת כלה נוצצת".
כמו כן סיפרה: "הקהל מוחא כפיים סוערות, תודה לאל, ואני בעצם יודעת שכל הנשים בקהל מוחאות לי כפיים על זה שאני אמא שמחכים לי שני ילדים בבית, שאני אמא שעובדת ובוחרת בעצמה ועל כך באמת מגיעות לי כפיים", הוסיפה אמסלם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חים (ל"ת)
    לימור 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אמא- למופת ושחקנית נהדרת! (ל"ת)
    איה 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור