תרבות ופנאי

נועה קירל בחרה צד ברפורמה? השר זוהר מברך מקרוב

שר התרבות והספורט איחל בהצלחה לנציגה שלנו בתחרות אירוויזיון הקרבה: "יחד עם כל עם ישראל, מחזיקים ידיים לנועה שלנו לקראת התחרות. בהצלחה!"
מערכת ice | 
נועה קירל ומיקי זוהר (צילום טוויטר)
Israel Calling 2023, האירוע המסורתי שמביא את ניחוח האירוויזיון לישראל, התקיים היום ב"האנגר 11" בנמל תל אביב, בהשתתפות חלק ממשתתפי האירוויזיון שיתקיים השנה בחודש מאי בליברפול. אמש (ראשון), התקיים אירוע הפתיחה החגיגי במלון דן פנורמה בתל־אביב, במעמד שר התרבות והספורט מיקי זוהר ונציגים ממשרד החוץ וקק"ל. באירוע השתתפה נועה קירל, נציגת ישראל לאירוויזיון, שעשתה לראשונה היכרות עם המתמודדים שיתחרו מולה בחודש הבא.
השר זוהר פרסם היום בחשבון הטוויטר שלו תמונה מהאירוע לצידה של קירל וכתב: "עם ישראל מאחורייך, נועה! לקראת האירוויזיון אנו עורכים הערב בישראל מופע מוזיקלי מדהים של מתמודדי האירוויזיון מהעולם. יחד עם כל עם ישראל, מחזיקים ידיים לנועה שלנו לקראת התחרות. בהצלחה!".
 
ה"מיני אירוויזיון" הפך למסורת בישראל מאז שנטע ברזילי זכתה ומאז שישראל אירחה את התחרות ב-2019. האירוע חזר לארץ והפעם בסימן 50 שנה להשתתפות מדינת ישראל בתחרות האירוויזיון. רכבת אווירית של כוכבי אירוויזיון 2023 נחתה בארץ לביקור בן שלושה ימים, ובשיאו המופע אותו הנחו דפנה דקל וסיגל שחמון שגם הנחו יחד את אירוויזיון 1999 שהתקיים בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה