תרבות ופנאי

נטע ברזילי גאה: "לומדים עליי בכיתה של הבן של קרן פלס"

רגע אחרי שכיכבה על במת האירוויזיון בליברפול, הזמרת נטע ברזילי מוציאה לעולם את הסינגל הבינלאומי You Spin Me Around, מתקבלת בכבוד גם בפרמיירה בלונדון ל"בת הים הקטנה", ומתראיינת בגאווה על השליחות שלה והחיזוק שהיא מקבלת מהקהל
מערכת ice | 
נטע ברזילי באירוויזיון 2023 (צילום ערן לוי)
אחרי ההופעה הבלתי נשכחת על במת האירוויזיון בליברפול רגע לפני חשיפת הניקוד, נטע ברזילי משחררת לעולם את הסינגל הבין-לאומי החדש עימו הופיעה, You Spin Me Around בביצוע סוחף, ובקרוב אף תצא לסבב הופעות באירופה.
השיר עימו גנבה את ההצגה בליברפול, שם ירדה מהתקרה לאולם, יצא במקור ב-1984, וכבש את המקום הראשון במצעד הבריטי בביצוע של Dead Or Alive ונבחר ע"י מגזין Q לאחד מהשירים הגדולים בכל הזמנים.
 
מליברפול נסעה נטע אתמול (שני) ללונדון, שם ייצגה את ישראל בפרמיירה של הסרט "בת הים הקטנה" - בגרסת הלייב אקשן של דיסני. במהלך הערב זכתה לפגוש ולהצטלם עם השחקנית ההוליוודית מליסה מקארתי, שמגלמת ב"בת הים הקטנה" את אורסולה.
מי שמתגעגע לנטע יכול לראות אותה גם בריאיון מצולם ל"ערב טוב" עם גיא פינס, שם סיפרה כמה התרגשה לשמוע שמלמדים עליה בבתי הספר. לדברי ברזילי, "קרן פלס שלחה לי וידאו של הבן שלה, שבכיתה שלו לומדים עליי שיעור בנושא קבלת השונה".
עוד סיפרה נטע בגאווה על השליחות שהיא חשה: "יש לי קבוצה של נערות שכותבות לי כל הזמן שהתמונות שלי והשירים שלי מחזקות אותן. בנוסף, הופעתי השנה בבית חולים השרון, ובאה אלי נערה וסיפרה לי שבתקופת הקורונה, בסגרים, היו זמנים ארוכים שלא יכלו לבקר אותם. אז היה להם טקס שכל בוקר הם שמו את 'באסה סבבה', 'ננה בננה' ו'קוקו', והשירים שלי עזרו להם לשמור על מורל גבוה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה