תרבות ופנאי

ירדן ג'רבי בדרך לכיוון חדש בקריירה: "אדיר מילר גאון"

הג'ודאית לשעבר תככב בסרט חדש של הקומיקאי: "אחת המטרות שהצבתי לעצמי אחרי שפרשתי מהספורט היא לגלות על עצמי דברים חדשים, לצאת מאיזור הנוחות, לאתגר את עצמי בנושאים ומקצועות שמעולם לא ניסיתי. ואז הגיעה עוד הזדמנות"
מערכת ice | 
ירדן ג'רבי (צילום פייסבוק/ ירדן ג'רבי)
לא רק מדליסטית אולימפית, לא רק כוכבת ריאליטי כמו 'הישרדות' ופרשנית של ריאליטי גדול לא פחות כמו נינג'ה ישראל....הג'ודאית לשעבר ירדן ג'רבי ממשיכה לפתח את הקריירה שלה לכיוון נוסף - משחק ועוד בסרט חדש ומסקרן במיוחד של אדיר מילר. 
ג'רבי העלתה פוסט לאינסטגרם שלה וכתבה: "לשחק בסרט. ועוד באיזה סרט. ועוד של מי ועם מי…אחת המטרות שהצבתי לעצמי אחרי שפרשתי מהספורט היא לגלות על עצמי דברים חדשים, לצאת מאיזור הנוחות, לאתגר את עצמי בנושאים ומקצועות שמעולם לא ניסיתי. ואז הגיעה עוד הזדמנות. לשחק בסרט שלא אדיר מילר הגאון, לצד ג׳וי ריגר המהממת והמוכשרת, תיקי דיין שהיא ההגדרה לתרבות הישראלית, תוסיפו לכל הכישרון הזה את הבימוי של האחים פז".
 
ג'רבי המשיכה: "התחלנו לצלם את סרט הבכורה שכתב אדיר מילר "הטבעת" סרט קומי מרגש בהשראת סיפורים אמיתיים של משפחת מילר– אב יוצא עם בתו למסע ברחבי הונגריה על מנת להשיב טבעת שמסרה הסבתא כדי להגן על חייה בזמן המלחמה, זאת בתקווה להציל שוב את חייה של אימו ואולי גם את הקשר בינו לביתו".
הכוכבת המשיכה,: "אז… קודם כל אני נהנית מכל רגע, ומעבר לזה מרגישה סביב מקצוענים, כמות הפירגון, הכייף, בביטחון שאני מקבלת רק גורמים לי להרגיש בת מזל. תודה לכל כך הרבה אנשים ובראשם אדיר מילר, פשוט בחור מוכשר, לסוכנת המהממת שלי מאיה שהרבני שמאתגרת אותי בכל פעם מחדש, סיגל גינזבורג שהכינה אותי בצורה הכי טובה שיש ולארצה הפקות על האמונה וההזדמנות!" עד שתצפו בסרט בבתי הקולנוע.. נשאר לי רק לעשות טיזינג ולהגיד לכם, תרימו! :) יש למה לחכות!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה