תרבות ופנאי

נועה קירל מתכננת הופעת ענק בישראל: זה התכנון ל-21.9

המכשולים האחרונים הוסרו וכעת ההכנות למופע הענק הבא שלה ייצאו לדרך. מדובר על הופעה נוספת שלה בפארק ב-21.9 או ארבעה ימים לפני כן, בפארק הירקון הגדול עם ניסיון למכור 50-60 אלף כרטיסים
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
אם לא יהיו שינויים מפתיעים ברגע האחרון, נועה קירל חוזרת אל פארק הירקון שנה אחרי שכבשה אותו והפכה לזמרת הצעירה ביותר שמופיעה בו. על פי הדיווח של רן בוקר, המכשולים האחרונים הוסרו וכעת ההכנות למופע הענק הבא שלה ייצאו לדרך.
חוזה רשמי עם ההפקה עדיין לא נחתם, אבל כפי שכבר דווח לפני כחודש, כרגע ישנם שני תאריכים אפשריים לקיום ההופעה: או ב-17 בספטמבר או ה-21 בספטמבר. התאריך המועדף כרגע הוא האחרון.
 
מי אמורים להתארח הפעם? קארייה הנציג של פינלנד באירוויזיון 2023 שטרם קיבל פניה רשמית, אבל בסביבתה של קירל מאוד רוצים לארח אותו. נשאר לסגור בין הצדדים את הנושא הכספי, כאשר הפיני מצדו מוכן לעשות זאת.
בפעם הקודמת, קירל עלתה להופעה הגדולה בחייה מול לא פחות מ-33 אלף מעריצים נלהבים שמילאו את הפארק מקצה אל קצה. במהלך אחד השירים ששרה, קירל החלה לפרוץ בבכי ובזמן שעינייה התמלאו בדמעות היא המשיכה לשיר כמו מקצוענית על. האם תצליח למכור כמות כרטיסים כפולה? המטרה היא לנסות להתחיל במכירת הכרטיסים כבר בימים הקרובים.
 
כזכור, זאת ממש לא הפעם הראשונה שקילר בוכה על אותה במה אחרי שאתמול היא התייצבה בפארק הירקון לחזרות וראתה לראשונה מקרוב את במת הענק עליה תופיע לעיני הקהל. ב-TMI הציגו את התיעוד של הסטייליסט שלה, איתי בצלאלי, שצילם את רגע ההגעה והתגובה שלה לנוכח הבמה הענקית. ההתרגשות הייתה גדולה מאוד וגם הדמעות לא יכולות היו שלא לזלוג.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה