תרבות ופנאי

אליעד נחום נשבר: "לא מסוגל לראות, בא לי לבכות"

הזמר נזכר בברכת בר המצווה שקיבל מזבולון מושיאשווילי חברו הקרוב שהלך לעולמו: "הורג אותי, אני עם דמעות בעיניים, זה מאוד קשה לי. היה לי סוף שבוע קשה מאוד, היינו בקשר טוב. זה שובר אותי, הוא היה אדם ואיש טוב. כשאני שר את 'איזה עולם' בהופעה זה קשה, בעיה עכשיו".
מערכת ice |  1
אליעד נחום (צילום אביב אברג׳ל)
רק לפני שבועיים, כוכב הסדרה 'שמש' זבולון מושיאשווילי הלך לעולמו בגיל 52 בלבד לאחר מאבק במחלה קשה ואליעד נחום, הזמר שבילדותו זכה לככב בסיטקום המצליח, נשבר בדמעות כשהוא רואה את המסר שהעניק לו חברו לשעבר.
נחום סיפר לתכנית 'אנשים': "זה היה להתבגר מול כל המדינה, מגיל שש ועד גיל 14. החברים בסדרה חגגו לי בר מצווה, הכל". בראיון הוא חזר אל צילומי חגיגות בר המצווה שלו עם החברים מהסדרה, כאשר הברכה מחברו הקרוב זבולון מושיאשווילי, שגילם את ששי, שברה את ליבו.
 
"אני מאחל לך שתקשיב לקול הפנימי שלך, תהיה מקסים כמו שאתה, שתחייך את החיוך שלך ותחלק אהבה לכל העולם", אמר לו בברכה לבר המצווה מושיאשווילי ז"ל. נחום התקשה לצפות בכך ואמר: "אני לא מסוגל לראות את זה, בא לי לבכות".
הזמר בהה במסך בחברו הקרוב וסיפר: "הורג אותי, אני עם דמעות בעיניים, זה מאוד קשה לי. היה לי סוף שבוע קשה מאוד, היינו בקשר טוב. זה שובר אותי, הוא היה אדם ואיש טוב. כשאני שר את 'איזה עולם' בהופעה זה קשה, בעיה עכשיו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טיפוס מעצבן, עדיין נמצא בגן ילדים, איףףףף
    תתבגר חמודי 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צפיתי בכתבה לאחרונה, ממש חי באיזה סרט מוזר, דיבר על זה שהוא מפחד שיפסיקו לזהות אותו ברחוב, ואני אומרת לכם, שמעולם לא ידעתי שכך נראה היום הילד מהתוכנית שמש, לא אצליח לזהות אותו בשום דרך. חוץ מזה, למה הוא חושב שהוא איזה פרס לאומי? עוד מעט יבקש לשים את הדיוקן שלו על שטר של כסף או על דגל המדינה. נו באמת
    סגור