תרבות ופנאי

עדן פינס ומישל גרציג בשיתוף פעולה מפתיע: צפו בתמונות

נשות הכדורגלנים מתאחדות לקמפיין למותג הבישום Fame Parfum מבית rabanne. מישל הפציעה ללילה אחד וחוזרת אל השוער טיבו קורטואה, עדן בדרך חזרה אל הכדורגלן מתיאס נורמן
מערכת ice | 
עדן פינס בעירום (צילום אינסטגרם @edenfines)
צמד הדוגמניות הבינלאומיות עדן פינס ומישל גרציג קורטואה, שתיהן בזוגיות עם כדורגלנים, התאחדו בצילומים למותג הבישום הטרנדי Fame Parfum מבית rabanne.

גרציג. צילום: שי פרנקו
מישל הגיעה ללילה אחד לצילומים ומיד חוזרת להיות לצידו של טיבו קורטואה, שוער ריאל מדריד שמשתקם מפציעה ברגל. עדן פינס, שהכירה את הכדורגלן ממוצא נורבגי מתיאס נורמן דרך האינסטגרם, מאוהבת. בצילומים סיפרה עדן כי בגלל שמתיאס המשחק בדינמו מוסקבה רגיל לגור במקום אחד והיא רגילה לטוס בעולם - היא באה יותר לקראתו. יחד עם זאת גם טוב שיש ספייס לפעמים, זה מתכון טוב לזוגיות.

פינס בצילומים. צילום: יח"צ
על התמיהות לאור העובדה שבן זוגה אינו יהודי, אמרה פינס לא מכבר בריאיון: "מה אנחנו בסוף? אנחנו נשמות. מה זה יהודי? נוצרי? בסוף הקב"ה רוצה שנגיע לאותה משבצת וכולנו נהיה ביחד אחד עם השני. הוא צדיק בן צדיקים. הוא בא לקראתי ומראה נכונות בכל מה שקשור לדת".
 
מישל גרציג אמרה השבוע בריאיון לפנאי פלוס על פציעתו של בעלה: "עזבתי הכל, נסעתי למתחם האימונים שלו והרופאים אמרו לי שהוא קרע את הרצועות הצולבות. זה ניתוח, שיקום ארוך של כמה חודשים וכנראה את העונה הזו הוא לא יוכל לשחק. אם השיקום יהיה מהיר, אולי הוא יצליח לחזור לשחק לקראת סוף העונה, אבל כן, זה לא קל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה