תרבות ופנאי

הוליווד מחבקת: אלה הסלבס שהתגייסו למען ההסברה הישראלית

מהוליווד ועד ה-NBA - אלה השחקנים שמחבקים את ישראל הכואבת והמוכה ומתגייסים למען ההסברה הישראלית 
דוד זולדן |  5
איימי שומר (צילום אינסטגרם)
לא רק גיבורי התרבות בישראל מביעים תמיכה בלתי מסויגת במלחמת "חרבות מגן" אלא גם סלבס מהעולם וכוכבי הוליווד בולטים שיתפו ברשתות החברתיות גילויי אהדה לישראל המוכה והמושפלת.
היזם ואיש העסקים אילון מאסק צייץ ב-X: "מצטער לראות מה קורה בישראל. מקווה שיהיה שלום יום אחד". גם השחקן נת'ניאל בוזוליק ("יומני הערפד"), תומך ציוני נלהב לא חסך גם הפעם את אהבתו לישראל והעלה לעמוד האינסטגרם שלו תמונות וסרטונים שוטפים מהמלחמה בישראל וכתב: "תתפללו למען ישראל. אי אפשר לעשות שלום עם טרוריסטים". השחקן העלה בנוסף סרטון תמיכה והסברה לעולם על הזוועות בדרום הארץ.
 
השחקן הארגנטינאי פליפה קולומבו, תומך ציוני נלהב נוסף מפרסם סטורי תמיכה בעברית וכותב: "כמה נורא! אני מצטער מאוד. המחשבות והאיחולים הטובים ביותר שלי. עצב מוחלט".
שחקנים ואמנים בינלאומיים רבים וטובים שיתפו את דגל המדינה, סרטונים ותמונות מהעמוד הרשמי של Stand With Us, ביניהם: השחקנית ג'יימי לי קרטיס, הקומיקאית איימי שומר, כוכבת "יומני הערפד" נינה דוברב, כוכב "דברים מוזרים" נואה שנאפ, השחקנית שרה מישל גלר, הדוגמנית סופיה ריצ'י והידוענית קריס ג'נר.
הגדילה לעשות השחקנית קיילי ג'נר שפרסמה סטורי תמיכה בישראל ל-400 מיליון עוקביה, אך מחקה אותו לאחר שהיה כשעה באוויר, והשחקן היהודי דיוויד שווימר שיתף סרטון הסברה שהעלתה השחקנית נועה תשבי.
שחקן ה-NBA קייל קוזמה, שמשחק בקבוצת "וושינגטון וויזרדס" יחד עם הישראלי דני אבדיה, פרסם גם הוא סטורי תמיכה בישראל וכתב: "קיבלתי סרטון של טרוריסטים רוקדים על גופת חייל, ילד שהלך להגן על המדינה שלו. ישראל תחת מתקפה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לגנות את הטרוריסטים
    אזרחית 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא די להצטער בצערנו, לא מדובר על מוות ממחלה או מתאונה. מי שלא מגנה טרור, הטרור עלול ח"ו להגיע עד אליו. צריך להשמיד כל טרוריסט. לשם כך צריך ממשלה ושופטים תומכי יהודים ולא להיפך.
    סגור
  • 4.
    Let the whole world see what muslims are (ל"ת)
    Barbariam muslims 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    דייייייייי
    מדןנה 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה תמיד איכפת לנו מה חושבים אלינו ,תעשו את העבודה ותסתמו
    סגור
  • 2.
    פרסום הטבח שההרוצחים עשו
    אבי 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בבקשה בבקשה כל צילומי הטבח שהמחבלים הרוצחים הארורים עשו לפיתו לכל ערוצי התקשורת בעולם בכל אירופה אמריקה וגם בעולם הערבי כל צילומי הזוועה כדי שידעו עם מי יש לנו עסק וסור בעולם לעבור על זה בשתיקה
    סגור
  • 1.
    אף שחקן או שחקנית מהמפורסמים לא הביע תמיכה
    שונאים אותנו 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אילון מאבק, אמר דברים לא חד משמעיים
    סגור