תרבות ופנאי

ג'ניפר לופז מתחרטת על הזוגיות? "יש לי פוסט טראומה"

ג'ניפר לופז ידעה זוגיות פוטוגנית במיוחד עם הכוכב בן אפלק, שידעה פעמים רבות גם מורדות עד שהשניים החליטו להיפרד. למרות זאת, הם חזרו בשנת 2021, וכעת הזמרת משתפת: "שנינו סובלים מפוסט טראומה ממערכת היחסים הראשונה שלנו"
מערכת ice | 
ג'ניפר לופז ובן אפלק (צילום אינסטגרם)
צמד הכוכבים ההוליוודים ג'ניפר לופז ובן אפלק ידעו זוגיות מעניינת הכללה עליות ומורדות רבות, עד לחזרתם המרגשת לפני כשנתיים. לאחרונה הזמרת שיתפה את מחשבותיה בקשר לזוגיות זו, וטענה כי שניהם "סובלים מפוסט טראומה".  בעבר הזוג היה מהלוהטים ביותר בביצה הבינלאומית., כשהשיא היה שהחליטו להתארס אחד לשני. ברגע אחרון הם ביטלו את החתונה (שהייתה אמורה להתרחש בספטמבר 2003), אך ביטלו אותה ובהמשך גם נפרדו.  
מאז כמובן עבר זמן -  הזוג הספיק לנהל מערכות יחסים עם אנשים אחרים, הם הביאו ילדים לעולם ואפילו התגרשו שוב מבני הזוג הקודמים שלהם. למרות זאת, בסופו של דבר התרחש קאמבק בין בני הזוג.
בריאיון שנתנה הכוכבת למגזין הבינלאומי Variety היא אמרה: "שנינו סובלים מפוסט טראומה ממערכת היחסים הראשונה שלנו", היא אמרה. "אבל אנחנו מבוגרים יותר עכשיו, אנחנו חכמים יותר. אנחנו גם יודעים מה באמת חשוב בחיים, וזה לא מה שאנשים אחרים חושבים. זה עניין של להיות נאמן למי שאתה." הסיבה העיקרית לראיון של הכוכבת במגזין היא למען קידום האלבום החדש שלה, יחד עם הסרט שהיא מוציאה. כזכור, בן אפלק היה שותף בעצמו בכתיבת התסריט לסרט. 
אף על פי שהכוכבים החליטו להתאחד, הם תועדו פעמים רבות במהלך מריבה או בפרצופים זועמים. הרשתות החברתיות מלאות בפוסטים המנתחים את הקשר ביניהם, וגולשים רבים צוחקים על הטענה כי אפלק כלל לא נראה בן זוגה של לופז – אלא הוא משמש קצת יותר כנהגה האישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה