תרבות ופנאי

השביעי לאוקטובר בתערוכה ללא מילים: צפו בכרזות המרגשות

סטודנטים לתקשורת חזותית במכללת סמי שמעון SCE עיצבו כרזות לתערוכה ייחודית בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר: מגן דוד פצוע וחבוש, בלון כתום עם הספרה אחת עף באוויר, שעון חול העשוי דם הולך ואוזל ועוד
מערכת ice | 
התערוכה במכללת סמי שמעון (צילום SCE)
סטודנטים וסטודנטיות מהמחלקה לתקשורת חזותית ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון, באר שבע, עיצבו כרזות בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר בתערוכה הפתוחה לקהל הרחב ומוצגת בקמפוס תחת השם "ללא מילים".
בין הכרזות בתערוכה אפשר לראות מגן דוד פצוע וחבוש, בלון כתום עם הספרה אחת עף באוויר לציון יום הולדתו של התינוק החטוף כפיר ביבס אותו הוא ציין בשבי, כרזה המציגה שעון חול העשוי דם הולך ואוזל ועוד.
 
אחת מהכרזות בתערוכה מציגה את מפת ארץ ישראל המעוצבת על ידי מילות התקווה שכתובות בכתב יד של ילדים. "היה לי חשוב להציג את המצב דרך העיניים של הילדים, גם הילדים שחיים פה במדינה וגם הילדים החטופים", הסבירה מעצבת הכרזה רותם בושושה, סטודנטית שנה ב' במחלקה לתקשורת חזותית ב-SCE, "הכרזה מעבירה מסר אופטימי, של המשכיות ותקווה עבור כל הילדים ועבור כולנו כעם. כולנו חווינו כאב באותה שבת, כל אחד מכיר מישהו שהיה שם וזו הייתה חוויה קשה אבל חשוב לי להעביר את המסר שאנחנו ננצח, זו הארץ שלנו ותמיד יש לנו תקווה".

כרזה בעיצובה של הסטודנטית רותם בושושה מ-SCE
"כשבועיים לפני החזרה ללימודים פרסמנו לסטודנטים במחלקה לתקשורת חזותית קול קורא המבקש תגובה חזותית לאירועי ה-7 באוקטובר", סיפרה נינו ביניאשוילי, ראשת המחלקה לתקשורת חזותית ב-SCE, "כסגל אקדמי במחלקה לתקשורת חזותית יש לנו אמונה שפעולה ויצירה זו דרך חיים, נמשיך לעודד את הסטודנטים שלנו ליצירה שנותנת ביטוי גם לאירועים שאנו עוברים יחד כעם וכקהילה".

כרזה בעיצובה של הסטודנטית סנדי סרוסי מ-SCE
התערוכה "ללא מילים" פתוחה לקהל הרחב עד יום שלישי במכללת סמי שמעון בבאר שבע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה