דיגיטל וטק

סמסונג תחשוף טבעת חכמה: צפו בפיתוח שהדהים את תעשיית ה-AI

לצד המשקפיים והסמארטפון, ענקית הטק תחשוף את הגלקסי רינג בכנס המובייל העולמי בברצלונה. לפי החברה, המוצר צפוי להעניק למשתמשים חוויה אישית ופשוטה הודות להתפתחויות בטכנולוגיית בינה מלאכותית. הטבעת תוצע כנראה בשמונה מידות שונות, ובצבעי כסוף, אפור כהה וזהב
מערכת ice | 
סמסונג תחשוף טבעת חכמה (צילום shutterstock, יוטיוב/ TechTalkTV)
סמסונג מתכוונת לחשוף את הטבעת החכמה הראשונה שלה, שתצטרף למשקפיים ולסמארטפון. סוכנות הידיעות בלומברג דיווחו כי ענקית הטכנולוגיה תחשוף את הטבעת בכנס המובייל העולמי בברצלונה. זו תהיה הפעם הראשונה שבה תציג החברה את הטבעת גלקסי רינג (Galaxy Ring) – לאחר שחשפה אותה לזמן קצר במצגת שערכה בחודש שעבר בעת השקת מכשיר הסמארטפון החדש גלקסי 24S.
בהצהרה שפרסמה סמסונג הסבירה כי הטבעת מעניקה למשתמשים חוויה אישית ופשוטה הודות להתפתחויות בטכנולוגיית בינה מלאכותית. מעבר לכך לא חשפו בחברה פרטים רבים על הטבעת, כולל מחירה, מתי תושק ומה בדיוק תכלול. בנוסף לטבעת, סמסונג תציג בכנס גם מאפיינים חדשים בנושאי בריאות לסדרת השעונים החכמים גלקסי ווץ' 6.
 
המאפיינים יהפכו זמינים לציבור בחודשים הבאים. כנס המובייל העולמי בברצלונה נפתח מחר (שני) ויימשך עד יום חמישי.  מהמעט שחשפו על כה בסמסונג הובן כי הטבעת תתמקד בנושאי בריאות ותכלול מאפיינים למעקב אחרי מדדים שונים בגוף. זאת ככל הנראה מכיוון שהמאפיינים הללו למעקב אחר הבריאות והמדדים בגוף הפכו לפופולריים בסמארטפונים ובשעונים החכמים.
 
בסמסונג, אפל וגוגל משתמשים במאפיינים הללו כדי למשוך ולשמור על לקוחות. כך למשל, אפל עובדת כבר שנים על פיתוח קורא רמות סוכר שלא ידרוש דקירה, ויסייע למיליוני חולי הסכרת ברחבי העולם. בנוגע לעיצוב הטבעת, ב-CNET דיווחו כי ככל הנראה היא תגיע בשלושה צבעים לבחירה: כסוף, אפור כהה וזהב.
 
לפי הדיווחים, הטבעת תוצע כנראה בשמונה מידות שונות. העיצוב יהיה קרוב לוודאי פשוט ויזכיר טבעת נישואים רגילה של גברים. ב-CNET דיווחו עוד כי הטבעת תפעל, לפחות בשלב הראשון, רק בתיאום עם מערכת ההפעלה אנדרואיד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה