דיגיטל וטק

סיילספורס חושפת: פריצת דרך בעולם הבינה המלאכותית

סיילספורס משיקה את Tableau Pulse: פלטפורמת אנליטיקה מבוססת Gen AI המציגה תובנות בשפה טבעית ובפורמט ויזואלי כדי לאפשר ללקוחות לקבל החלטות טובות ומהירות יותר
מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום shutterstock)
סיילספורס, המובילה העולמית ב-CRM, הכריזה על זמינותה הגלובאלית של פלטפורמת Tableau Pulse, המאפשרת ללקוחות לקבל החלטות טובות יותר ומהירות יותר בעזרת AI וניתוח מהימנים. Tableau Pulse יהיה כלול בחינם עם כל מהדורות Tableau Cloud ופתרונות Embedded Analytics של סיילספורס.
Tableau Pulse משתמש בבינה מלאכותית גנרטיבית כדי להציג תובנות הן בשפה טבעית והן בפורמט ויזואלי, מה שיקל על גילוי נתונים חשובים, קבלת תובנות, שאילת שאלות וחיבור נתונים להקשר עסקי. עם יכולות בינה מלאכותיות הפועלות בשכבת האמון של איינשטיין (Einstein Trust Layer), ארכיטקטורת בינה מלאכותית מאובטחת המובנית באופן מקורי בפלטפורמת  Tableau Pulse, סיילספורס מבטיחה את המהימנות והבטיחות של הנתונים לכל מי שמשתמש בה.
 
היכולות החדשות הכלולות במהדורה האחרונה של Tableau Pulse כוללות:
פלטפורמת Tableau Pulse Insights,  שמזהה אוטומטית מניעים, מגמות, תורמים וחריגים עבור המדדים שמשתמשים עסקיים צריכים במסגרת זרימת העבודה שלהם, כדי לעזור להם לקבל החלטות מהירות ומושכלות יותר. לדוגמה, Pulse יכול להתריע באופן יזום בפני מנהלי שיווק על צניחה בביצועי הקמפיין באמצעות שפה טבעית והסברים ויזואליים פשוטים. לאחר מכן Pulse יכול לעזור למשווקים לזהות מגמות לאורך זמן, לקבוע אם מדדים אלו נמצאים בטווח הצפוי או מחוץ לו, ולספק המלצות שיעזרו להם להחזיר את מסע הפרסום שלהם למסלול.
Tableau Pulse on Mobile המספק למשתמשים באופן יזום תובנות נתונים בשפה טבעית ישירות במכשיר הנייד שלהם, כולל Tableau Mobile, Slack ודואר אלקטרוני.
Tableau Pulse Slack Digest המשתף סיכומים שנוצרו על ידי AI ותובנות הקשריות לגבי מדדי מפתח בערוץ Slack מועדף באמצעות אפליקציית Tableau for Slack
שכבת Tableau Pulse Metrics, המסייעת לאנליסטים ליצור בקלות הגדרות מדדים קבועות, קבוצה של מטא-נתונים שמבססת משמעות והקשר עסקי של מדד. Tableau Pulse מבטיח שקיימת רק הגדרה מדדית אחת לקבוצה של מטא-נתונים, ומספקת מקור אמת אחד ללקוחות. 
"עסקים בכל מקום מנצלים את ה-AI הגנרטיבי כדי להניע את היעילות והפרודוקטיביות של הצוותים שלהם. Tableau Cloud, בשילוב עם פונקציונליות חזותית מ-Tableau Pulse ונתונים בזמן אמת מ-Data Cloud, מספקים תובנות מותאמות בינה מלאכותית לעובדים, ומאפשרים להם לקבל החלטות טובות ומהירות יותר מגובות בנתונים מהימנים". אומר סאות'רד ג'ונס, מנהל מוצר ראשי,  Tableau.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה