דיגיטל וטק

אפל מכריזה: זה השדרוג שמגיע למקבוק אייר

ענקית הדיגיטל מכריזה על שני גרסאות חדשות למחשבי המקבוק אייר שלה, המכילים שבב חדש שייצרה כמו כן, החברה מגבירה הילוך בשיווק שלה סביב בינה מלאכותית

מערכת ice |  1
חנות אפל (צילום לירון כהן)
אפל הכריזה אמש (שני), על גרסאות חדשות של מחשבי המקבוק אייר שלה עם שבב ה-M3 האחרון. שני מחשבים בגודל 13 ו-15 אינץ'. כבר באוקטובר אפל השיקה את שבב ה"אמ 3" עם גרסאות למחשב השולחני "iMac" שלה, כמו כן השירה גרסאות חזקות יותר למחשבי המקבוק פרו שלה.
אפל דיווחה על הכנסות של 7.78 מיליארד דולר במהלך דו''ח הרווחים הפיסקאליים לרבעון הראשון שלה, שהציג פחות מאחוז אחד של צמיחה. בתקווה שהמחשבים העדכניים יותר עשויים לעזור להגביר את המכירות של החברה.
כמו כן, אפל אמרה כי מחשבי המקבוק אייר החדשים שלה מציעים מצלמות רשת חדות יותר, תמיכה ברשתות Wi-Fi מהירות יותר ועד 18 שעות של חיי סוללה. העיצוב של המחשבים נשאר זהה לדגמים קודמים.
 
בנוסף, שבב M3 החדש מאפשר למשתמשים להוסיף עד שני צגים חיצוניים, שיפור ממסך בודד אשר נתמך על ידי שבבים קודמים. חשוב לציין שהמכסה של המחשב הנייד צריך להישאר סגור כדי לתמוך בשני המסכים, אחרת רק אחד מהם יעבוד.
ההכרזה של אפל הראתה שהיא מגבירה את השיווק שלה סביב בינה מלאכותית. מה שכינה את המקבוק אייר החדש כ:"המחשב הנייד הצרכני הטוב ביותר עבור בינה מלאכותית". ההכרזה מוכיחה כי אפל מנסה להתחרות במחשבים ניידים חדשים של וינדואוז המוכרים כמחשבי AI.
ובכל זאת, פלטפורמות הבינה המלאכותית הפופולריות ביותר, כמו ChatGPT של OpenAI, פועלות בענן דרך חיבור לאינטרנט, לא ישירות במחשב. אפליקציות כמו Pixelmator Pro יכולות להשתמש בבינה מלאכותית כדי להסיר רעשי רקע בתמונות, אמרה אפל, אם כי זה יותר בקנה אחד עם האופן שבו אפליקציות השתמשו בבינה מלאכותית במשך שנים. מנכ”ל אפל, טים קוק, שב והדגיש ב-28 בפברואר כי אפל ”משקיעה משמעותית” בבינה מלאכותית.
ה MacBook Air בגודל 13 אינץ′ מתחיל ב-$1,099, בעוד שה-15 אינץ′ מתחיל ב-$1,299. הם יהיו זמינים להזמנה החל מיום שני ויהיו בחנויות החל מה-8 במרץ למכירה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שתי גרסאות לא שני (ל"ת)
    רועי 03/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור