דיגיטל וטק

מהפכת התלת מימד מגיעה לירח? הפיתוח הטכנולוגי החדש נחשף

חברת "סטרטסיס" תספק חומרי הדפסת תלת מימד למשימת טיסה לירח. ראש היחידה העסקית התעשייתית: "מערך ניסויים זה יסייע להבין כיצד למנף הדפסות תלת-ממד באופן מלא לטובת שמירת בטיחות האנשים והציוד בטיסות לירח ומעבר לו"

מערכת ice | 
נחיתה על הירח (צילום pixabay)
סטרטסיס בע"מ, חברה מובילה בפתרונות הדפסת פולימרים בתלת-ממד, הכריזה היום (שלישי) כי תספק חומרי הדפסת תלת-ממד למשימת טיסה לירח. אותה פעולה נועדה בכדי לבחון את ביצועי החומרים על אדמת הירח.
הניסויים הם חלק ממשימת החלל הראשונה של חברת "אייג'יס אירוספייס" (Aegis Aerospace), הכוללת מתקן של מדעי החלל והערכת טכנולוגיות.  מלבד זאת, הפרויקט המדובר כולל שירות בדיקה מסחרי לחלל, אשר פותח על ידי אייג'יס אירוספייס ביוסטון במסגרת תוכנית של נאס"א, זאת  כדי לספק שירותי מחקר ופיתוח על אדמת הירח. 
 


 
ריץ' גאריטי, ראש היחידה העסקית התעשייתית של סטרטסיס, סיפר על החשיבות הפרויקט: "הדפסה בתלת מימד הינה טכנולוגיה חשובה למשימות חלל, שבהן יש משמעות לכל קילו משקל ורמת ביצועים גבוהה היא הכרחית לחלוטין". עוד הוסיף: "מערך ניסויים זה יסייע לנו להבין כיצד למנף הדפסות תלת-ממד באופן מלא לטובת שמירת בטיחות האנשים והציוד בטיסות לירח ומעבר לו".

אותו פרויקט מתמקד בפיתוח טכנולוגיות עבור תשתיות בחלל ויכולות עבור הירח והחלל הקרוב לכדור הארץ.  במסגרת משימה זו, סטרטסיס תספק דוגמאות חומר שהודפסו בתלת-ממד שיגיעו אל אדמת הירח באמצעות נחיתת בלתי מאוישת בתוך מבנה שיודפס בתלת ממד על ידי סטרטסיס.
שלושה חומרים יעמדו במוקד שני ניסויים שונים בהובלת נורת'ורפ גראמן. מטרת הניסוי הראשון הינה בכדי להעריך את רמת הביצועים על אחד החומרים הנבדקים ומטרת הניסוי השני הינה בכדי לבדוק כיצד חומרים שהודפסו במדפסת תלת-ממד מתנהגים בשהייה בחלל.

(צילום: יח"צ)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה