דיגיטל וטק

HP בבשורה אדירה: זו הטכנולוגיה המהפכנית שיצאה לדרך

HP חשיפה טכנולוגיה ייחודית שהחלה לשלב במחשביה העסקיים, שכוללת שבב מיוחד אשר מסוגל להעניק אבטחה טובה יותר ולהגן על המחשבים הגנה מפני תקיפה קוונטית. תקיפות אלו מסוגלות לפצח קודים דיגיטליים אשר מאבטחים מידע רגיש, ועל כן מודגשת חשיבותו של השבב החדש
מערכת ice | 
שבב (צילום freepik)
חברת HP הפכה לראשונה בעולם להוסיף למחשביה הגנה מפני תקיפה קוונטית. מחשבים קוונטים עשויים להיות מסוגלים בעתיד הקרוב לפצח קודים דיגיטליים אשר מאבטחים את המידע הרגיש שלנו. בכנס השותפים השנתי Amplify שנערך לאחרונה, ענקית המחשבים שחבה את המחשבים העסקיים הראשונים שתוכננו עם הגנה מתפני תקיפות האלה., והיא עשתה זאת על ידי הוספת שבב אבטחה ייחודי.
השבב המיוחד מסוגל להעניק אבטחה טובה יותר בכך שהוא מוודא שהמידע החשוב והפרטי מאובטח וקל לניהול. סוג זה של הגנה הפך לקריטי מכיוון שהתקפות מחשב קוונטיות הופכות לאיום גדול יותר מדי שנה.
 
מחקרים מראים שכ-27% מהמומחים מאמינים שיש סיכוי של 50% שיהיה לנו מחשב קוונטי חזק מבחינה קריפטוגרפית (CRQC) עד שנת 2033. כשזה יקרה, אבטחת החתימות הדיגיטליות על תוכנה וחומרה שקיימות היום תהיינה בסיכון, מה שעלול להוביל לאובדן של אמון במערכות דיגיטליות.  כעת, ישנו מומנטום שצובר תאוצה באשר לכלים בהתמודדות עם איומי המחשוב הקוונטי.
מחשבים אישיים עוברים לרוב ריענון אחת ל-3 או 5 שנים, מה שמגביר את הדחיפות להתחיל את המעבר להצפנה פוסט-קוונטית כבר בימים אלו. שדרוג שבב ה-ESC לשנת 2024 מבטיח שקושחת המחשב תהיה מוגנת באמצעות קריפטוגרפיה עמידה בקוונטים, תוך הנחת בסיס מאובטח לעדכוני תוכנה עתידיים.
חברת HP ממליצה על שלושה שלבי תכנון לביצוע הערכה של הצפנה עמידה לקוונטים:
1. זיהוי מקרי השימוש הקריטיים ביותר של הארגון
2. בדיקה עם ספקי הטכנולוגיה לגבי תוכניות להגנה קוונטית
3. העמדת תוכנית הגנה מפני איומים קוונטיים בציר הזמן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה