דיגיטל וטק

וואטסאפ בבשורה ענקית למשתמשי אנדרואיד: הפיצ'ר שיחסוך לכם זמן

הדלפה חדשה חושפת שוואטסאפ, עובדת על פיצ'ר תמלול להודעות הקוליות שיגיע בקרוב  למשתמשי הבטא של האפליקציה במכשירי אנדרואיד. איך הוא עובד? ומתי הוא יגיע לקהל הרחב? כל הפרטים
עידו מור |  1
וואטסאפ (צילום shutterstock)
פיצ'ר ההודעות הקוליות בוואטסאפ, נמצא בשימוש תדיר אצל מרבית המשתמשים באפליקציה ובזמן האחרון, על מנת לחסוך למשתמשים זמן, החברה הכניסה פונקציה שמאפשרת להריץ את ההודעות במהירויות גבוהות. נכון להיום, וואטסאפ, היא האפליקציה הפופולארית ביותר בישראל ומשתמשים רבים נעזרו בבוטים חיצוניים אשר תמללו את ההודעות הקוליות שנשלחו אליהם. אך, כעת הדלפה חדשה מוכיחה כי החברה עובדת על פיצ'ר תמלול מובנה שככול הנראה יהיה יותר מאובטח מהפתרונות שקיימים כיום בשוק.
לפי פרסום בבלוג WABetaInfo, אשר עוקב אחרי עדכונים לגרסאות הבטא של וואטסאפ, התגלה שבגרסה 2.24.7.8 של הבטא באנדרואיד ישנו פיצ'ר תמלול חדש של החברה, שהגיע כבר לפני קרוב לשנה גם למשתמשי הבטא של iOS.
 
באתר נכתב שמרגע שהפיצ'ר מופעל, תופיע בועה קטנה של תמלול הטקסט ליד כל הודעה קולית שהמשתמשים מקבלים. בוואטסאפ, טוענים שהתמלול מתבצע בעזרת פיצ'ר זיהיו הדיבור שכבר מותקן באפליקציה וכיוצא מכך אין כל סכנה לפגיעה בפרטיות המשתמשים. אל מול היתרונות הגדולים שהוא יביא עמו, וואטסאפ הזהירה שפעלתו כרוכה בהורדה של קובצי הפעלה נוספים בנפח 150MB.
נכון לשעה זו, החברה טרם פרסמה מידע רשמי על הפיצ'ר וכיוצא מכך עוד לא ברור באילו שפות הוא יתמוך, מתי הוא יגיע למשתמשים והאם הוא יצליח לשמור על ההצפנה הדיפולטיבית של ההודעות בוואטסאפ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מציאה
    עמית 03/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני נמצא בגמל להשקעה כשש שנים במסלול כללי ומבדיקה שעשיתי ראיתי שהתמורה הממוצעת לשנה היא 2,5% לאחר מס אז עדיף פיקדון בבנק לשנה שנותן 3% לאחר מס
    סגור