דיגיטל וטק

אמזון תחת חקירה פדרלית: האם היא מכרה מוצרים אסורים ללקוחות?

ענקית הקמעונאות אמזון מסתבכת: לאחר שנחשף ששיווקה ומכרה ציוד לא חוקי, רשות התקשורת הפדרלית פתחה בחקירה נגדה ונגד רשתות קמעונאות אחרות. האם אמזון עומדת לשלם בגדול על הטעויות שלה?
עידו מור | 
ג'ף בזוס (צילום shutterstock, יוטיוב/ CNN)
רשות התקשורת הפדרלית (ה-FCCׂ), פתחה לאחרונה בחקירה כנגד ענקית הקמעונאות אמזון ורשתות נוספות בחשד ששיווקו ומכרו לכאורה, משבשי וחוסמי אותות, מכשירים פוגעים בקליטה הסלולרית וקליטת ה-GPS של מוצרי אלקטרוניקה. השימוש והמכירה של מכשירים מסוג זה, אינם חוקיים בשטחי ארה"ב. 
הידיעה דווחה לראשונה ב-NBC News ואושרה לראשונה אתמול (רביעי), על ידי דובר ה-FCC, וויל וויקוויסט, שאמר כי: "ישנן מספר חקירות שמתנהלות כנגד רשתות קמעונאות, בהן ניתן למנות גם כאת אמזון, בגין חשד להפרת חוקי הנציבות אשר קשורים לשיווק ומכירה של ציוד לא חוקי ללא אישור ה-FCC".
 
וויקוויסט, בחר שלא לציין אילו רשתות קמעונאות אחרות מעורבות גם הן בחקירה הנוכחית. כאמור, NBC News, דיווח על החקירה לראשונה לאחר דיווח שלה שבו נמסר שמשבשי אותות זמינים לרכישה באמזון. נכון לעכשיו, אמזון בחרה לשמור על זכות השתיקה ולא להגיב לפרסומים הנוכחיים כנגדה. 
זוהי לא הפעם הראשונה שאמזון מסתבכת עם ממשל ביידן, כאשר בחודש ינואר האחרון, נציבות הסחר הפדרלית הכריזה שפתחה בחקירה בנוגע להשקעה הענק של אמזון ב-Anthropic, המתחרה הבולטת ביותר של OpenAI, שקיבלה ממנה כ-4 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה