דיגיטל וטק

בדרך למהפכה באבטחת המידע? "ארכיטקטורת ענן מודרנית, מוזיל עלויות"

חברת סייבריזן וחברת Observe משיקות פתרון SDR חדש, המשלב SIEM ו-XDR. באירוע שנערך בטוקיו, הוצג פתרון ה-SDR המטפל בבעיות ארכיטקטורה מיושנות של מוצרי ה-SIEM ומשפר את יעילות צוותי האבטחה באמצעות עיבוד אוטומטי והעשרה של נתונים מכל סביבת הדאטה של הארגון
מערכת ice | 
אבטחת סייבר (צילום shutterstock)
באירוע שנערך היום (שני) בטוקיו, חברת סייבריזן הכריזה על פתרון SIEM Detection and Response (SDR החדש שלה עם חברת Observe. פתרון ה SDR מטפל בבעיות ארכיטקטורה מיושנות של מוצרי ה-SIEM ומשפר את יעילות צוותי האבטחה באמצעות עיבוד אוטומטי והעשרה של נתונים מכל סביבת הדאטה של הארגון. 
הפתרון החדש מאפשר איחוד של כל נתוני האבטחה בארגון לאגם נתונים (data lake) מרכזי: SDR פותר את הבעיה של מערכות SIEM מיושנות עם עלויות גבוהות לקליטה ועיבוד של נתונים ממוצרים שונים בארגון כדי לקבל תמונה מלאה של מצב הארגון. SDR מאפשר קונסולידציה ממקומות שונים ומופרדים בארגון (Data Silos) לממשק אחד, דבר המייעל זיהוי ותגובה של מתקפות ומגביר את הפרודוקטיביות של צוות ה-SOC.
 
פלטפורמה פתוחה: בניגוד לפתרונות הקיימים בשוק, הארכיטקטורה הפתוחה של Cybereason מאפשרת לארגונים להטמיע כל מידע -  מובנה ובלתי מובנה כדי לקבל תובנות קריטיות מכל סביבת ה-IT ומוצרי האבטחה הקיימים שלהם מבלי להינעל על פלטפורמות ספק מגבילות. גישה זו מבטיחה שעסקים יכולים לשלב בצורה חלקה SDR בתשתית הקיימת שלהם, למקסם את ההחזר על ההשקעה ולמזער שיבושים בעיבוד המידע. 
אנליטיקה מתקדמת ובינה מלאכותית: שילוב של יכולות צפייה עמוקות וחדשות (observability) עם יכולות הזיהוי והתגובה המתקדמות של Cybereason מאפשר לצוותי SecOps למנף ניתוחים מונחי בינה מלאכותית על פני כל שטח ה-IT. טכנולוגיית הליבה של Cybereason, המופעלת על ידי MalOp™ Detection Engine, מאפשרת עבודה אוטומטיות של בדיקה וחקירה (triage and investigation) ועוזרת לאנליסטים לבנות את הנרטיב המלא של התקפה משלב root cause דרך ציר הזמן של ההתקפה, המכשירים שהותקפו, משתמשים  וזהויות (identity), גישות לרשת, סביבת הענן ועוד. 
 
גישה אוטומטית זו מפחיתה משמעותית את הזמן הממוצע לזיהוי תקיפה (MTTD) וכן גם תגובה מהירה יותר (MTTR), כולל תיקון מודרך להתמודדות עם התקפות סייבר מורכבות ומתוחכמות. אריק גאן, מנכ"ל Cybereason: "אנו נרגשים להשיק את הפתרון ה-SDR. עבודה במשך חודשים עם השותפים שלנו נתנה לנו את ההזדמנות לבנות טכנולוגיה שתתאים לצרכים האמיתיים של הלקוחות שלנו; כגון גידול נתונים אקספוננציאלי, עלויות אחסון גבוהות, מורכבות בסביבת ה-IT ואיומי בינה מלאכותית מתקדמים. הפתרון החדש מספק פלטפורמת עיבוד נתונים סקלבילי המנתח בצורה מהירה איומים על פני פלטפורמות IT מגוונות תוך הפחתת עלויות וקונסולידציה של תוכנות". 
ג'רמי ברטון, מנכ"ל Observe: "סייבריזן מזהה כי בעיית האבטחה היא בעיית מידע. Observe מאפשרת איחוד של כל נתוני אירועי האבטחה במקום אחד, דבר שמשפר את הנראות (observability) של מצב האבטחה של ארגון וגם מוזיל עלויות בגלל ארכיטקטורת הענן המודרנית שלו". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה