דיגיטל וטק

הקשר בין אפל ו-iDigital עולה מדרגה: השקעה של 7 מיליון דולר

רשת iDigital, מהווה אחת המשווקות הרשמיות של מוצרי אפל. כעת, הרשת מעלה את היחסים עם החברה ובהשקעה של 7 מיליון דולר היא מכריזה על פתיחת שלושה סניפים שיהיו לפי הסטנדרט של חנויות אפל בעולם. כל הפרטים
עידו מור | 
iDigital (צילום מתוך אתר idigital)
רשת iDigital, הוקמה ב-2008 והיא מוכרת בשל היותה משווקת ומפיצה של מוצרי אפל בישראל. לרשת יש נכון להיום, 18 סניפים ברחבי הארץ והיא מהווה אחת המשווקות הרשמיות של אפל בישראל. 
היריבה העיקרית של iDigital, היא רשת iStore. בשנת 2021, השתיים רשמו הישג משמעותי בקשר שלהן מול אפל, כאשר איידיגיטל הופכה להיות ל-Premium Partner הרשמי והיחיד של אפל בישראל, ובמקביל iStore, הפכה להיות המעבדה הרשמית השלישית של אפל בישראל.
 
כעת, שלוש שנים לאחר מכן ובהשקעה של 7 מיליון דולר, iDigital הכריזה על פתיחת שלושה סניפים בישראל בדומה לאלה שפועלים בחו"ל ומתוקף היותה Apple Premium Partner. הסניף הראשון שנבחר הוא סניף הדגל של הרשת בקניון רמת אביב ובמהלך השנה יפתחו שני סניפים נוספים בפורמט הנ"ל בדיזנגוף סנטר ובביג גלילות.  
מה זה אומר Apple Premium Partner?
כאמור, אפל לא פועלת בישראל באופן רשמי וכיוצא מכך היא לא מפעילה חנויות רשמיות בישראל, אלא נשענת על משווקות רשמיות, כמו iDigital ו-iStore ואחרות. המשמעות האמיתית של השינוי במעמדה של iDigital, יהיה שהשירות מופעל באופן ישיר על ידי אפל. משמעות הדבר הינו שינוי עיצובי ושינוי בחווית הקנייה בחנויות הרשת על מנת שיהיו דומות עד כמה שניתן לחנויות Apple Store ברחבי העולם. בנוסף, הרשת תעניק שירותי מעבדה ותיקון מוצרים תוך 48 שעות. 
המהלך של iDigital, יוצא לפועל כאשר מצד אחד החברה הציגה לאחרונה ירידה בנתוני המכירות ומצד השני כשאפל העולמית השכילה להבין שהצרכנים כיום כבר מסתפקים במוצרים איכותיים, אלא גם מחפשים לקבל חוויה ושירות אישי. כעת, נותר לגלות האם המהלכים שעובדים על לקוחות אפל ברחבי העולם יעבדו גם על הצרכן הישראלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה