דיגיטל וטק

סוף לשיבוש: לאחר 3 שעות וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם חזרו לפעילות

לאחר קרוב ל-3 שעות במהלכן נרשמה תקלה (הרביעית רק בחודש האחרון), באפליקציות ווטאסאפ אינסטגרם ופייסבוק במספר מוקדים ברחבי העולם (בניהם גם בישראל), השיבושים תמו ואלו שבו לפעילות סדירה
עידו מור | 
וואטסאפ (צילום vecteezy)
אמש (רביעי), החל מהשעה תשע בערב, משתמשים בכמה מדינות בעולם, בניהן גם ישראל, דיווח על תקלות בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם שנמצאות בבעלות תאגיד מטא. שלוש שעות לאחר מכן, התקלה (הרביעית במספר החודש) נפתרה ואלו חזרו לעבוד כראוי. 
באותה העת, תאגיד מטא, הוציאה הודעה שבה הצהירו שהם מודעים לתקלה בוואטסאפ ושהם פועלים על מנת לפתור אותה. באותה נשימה יש לציין שהחברה לא התייחסה לשיבושים בפלטפורמות האחרות. יתרה מזו, עד כה מטא לא סיפקו ללקוחותיהם הסברים בנוגע לסיבות שהובילו לתקלות החוזרות שהיו החודש. 
 
כאמור, מטא התייחסה לראשונה לתקלה הנרחבת בוואטסאפ בציוץ שפרסמה ב-X (טוויטר לשעבר), בו רשמה דרך הפרופיל של וואטסאפ: "אנחנו יודעים שחלקכם חווים שיבושים כעת, אנחנו עובדים על פתרון לכולם מוקדם ככל האפשר". 
 
בשונה מפעמים קודמות נדמה שהפעם, הפרשה לא פגעה במחיר המנייה של החברה, שכעת אף רושם עלייה ועומד על 506.74 דולר. כזכור, בחודש אוקטובר בשנת 2021, לאחר תקלה שארכה כמה שעות, מניית החברה צנחה ב-5%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה