דיגיטל וטק

מתקפת הסייבר הענקית: זו הסכנה שעשויה להתרחש ב-7 באפריל

על רקע מתקפת הסייבר המתוכננת של קבוצת האקטיביסטים אנונימוס וקבוצות פרו-פלסטיניות נגד משתמשים ישראליים אשר תחל ב-7 באפריל, סמנכ"ל מחקר בחברת הסייבר CyFox חושף את הדרכים השונות להגנה מפני אותן סכנות

מערכת ice | 
מתקפת סייבר (צילום unsplash ,freepik, pixabay)
בימים מורכבים אלו, מתפרסמים לא מעט ידיעות אודות מתקפות סייבר שונות על מרחב האינטרנט הישראלי מטעם קבוצות פרו פלסטיניות. מי שמקפידות לבצע מתקפות סייבר נגד משתמשים ישראליים, הן קבוצת האקטיביסטים אנונימוס ביחד עם עוד קבוצות פרו-פלסטיניות אשר עורכות מדי שנה את מבצע OpIsrael שבמסגרתו מתבצעות התקפות סייבר כנגד ארגונים ישראליים. 
מדובר במבצע מיוחד שיחל ב-7 באפריל ומטרתו הינו פגיעת נכסים ישראליים והבעת עמדה פוליטית במלחמת "חרבות ברזל" ובסכסוך הישראלי-פלסטיני. ניר יהושע, סמנכ"ל מחקר בחברת הסייבר CyFox,  שמתמחה באספקת פתרונות אבטחת מידע מבוססי בינה מלאכותית, טוען כי השנה צפויה פעילות OpIsrael  לצבור תאוצה, לאור המתיחות הנוכחית בין ישראל לחמאס.
צפויות התקפות רבות ומתוחכמות יותר, אשר עלולות להשבית פעילויות של ארגונים ישראלים ולגרום לנזק משמעותי. אותן קבוצות פרו פלסטיניות שואפות לתקוף במספר זירות ובמגוון דרכים: החל ממניעת שירות מבוזרת, תקיפות של אתרי אינטרנט ועד להשתלטות או פגיעה על חשבונות סושיאל. 
עוד ציין סמנכ"ל מחקר בחברת הסייבר CyFox, כי בכדי להתגונן מפני איומים אלו, יש לפעול במספר דרכים שונות. לטענת סמנכ"ל המחקר בחברת הסייבר CyFox, יש להימנע מלפתוח אימיילים חשודים, יש לבצע שימוש בסיסמאות חזקות ועדכון תוכנות ומערכות אבטחה.
בנוסף, מומלץ להטמיע פתרונות אבטחה מתקדמים, כגון EDR, IDS/IPS, WAF  ואימות דו-שלבי. עוד ציין הבכיר מחברת הסייבר, כי חשוב לדעת כי שיתוף פעולה בין גורמים ממשלתיים, עסקיים ופרטיים חיוני לביצוע הגנה מפני איומי סייבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה