דיגיטל וטק

מהפכה באפליקציית ההיכרויות "באמבל": זה מה שיקרה אחרי 10 שנים

אפליקציית ההיכרויות באמבל (Bumble) עושה מהפכה של ממש, ומהיום - גם גברים יוכלו לשלוח הודעות לנשים. תחזור למסלול אחרי שהתרסקה?
מערכת ice |  1
אפליקציית באמבל (צילום באמבל)
אפליקציית ההיכרויות באמבל (Bumble) פרצה לחיי הרווקים והרווקות כרוח סערה, אחרי שהוקמה לפני 10 שנים אך הונפקה בשנת 2021, מה שהקפיץ אותה לגבהים חדשים. אלא שמאז, האפליקציה מתרסקת ובשנתיים האחרונות המנייה שלה צנחה בכ-86%.
למעשה, באמבל סיקרנה תחילה את המשתמשים, בעיקר הנשים שביניהם, כאשר היא הציעה דרך שונה מכל אתרי ההיכרויות שאתם מכירים. למעשה, בתוך האפליקציה גברים ונשים יכולים לעשות לייקים אחד לשנייה בלי בעיה. אז איפה הקאץ'? אחרי שעשיתם אחד לשנייה לייק והייתה ביניכם התאמה, רק האישה יכולה הייתה לשלוח הודעה לגבר.
 
תחילה, הרעיון היה מקורי והוא בהחלט עבד, אך אט אט המשתמשים הפעילים באפליקציה ירדו בצורה דרסטית, כמו גם ההורדות שלה, והמתחרות שלה, בעיקרן טינדר ואוקיי קיופיד, עקפו אותה בסיבוב.
לכן, בבאמבל הבינו שאין מנוס מלעשות מהפכה בפלטפורמה והוציאו עדכון במסגרתו גם גברים וגם נשים יוכלו לשלוח הודעות אחד לשנייה, ובכך היא אינה מבדילה את עצמה יותר מאפליקציות מתחרות אחרות, וכעת יהיה מעניין לראות האם ההורדות והמכירות בתוך האפליקציה יעלו בהתאם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הבעיה שחייבים מאץ' בשביל לשלוח הודעות וזו הבעיה. (ל"ת)
    אני 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור